"מושחת, מנחם, חם פריך ונמתח". "צ'יז בר" (צילום: עמוד הפייסבוק CheeseBar)
"מושחת, מנחם, חם, פריך ונמתח". "צ'יז בר" (צילום: עמוד הפייסבוק CheeseBar)

תגידו צ'יז

אחרי שנה של ניסוי וטעייה, פתחה טל בר, ביחד עם שחר בוהדנה, את ה"צ'יז בר" בפודטראק במושב עין איילה. "תמיד שאלתי את עצמי איך, איך הדבר הכי מושחת, מנחם, חם פריך ונמתח – עדיין לא הגיע לכאן", היא אומרת, "החלטתי לפתוח את הבייבי שהוא 100 אחוז שלי, בדרך שלי, כמו שאני אוהבת, בלי קיצורי דרך"

פורסם בתאריך: 29.8.21 13:33

בחיפושיה אחר הדבר הבא שיהיה רק שלה, ולאחר שנה של עבודות מחקר וניסיונות, פתחה טל בר לפני חודשיים וחצי את ה"צ'יז בר" במושב עין איילה.

"תמיד שאלתי את עצמי איך, איך הדבר הכי מושחת, מנחם, חם, פריך ונמתח – עדיין לא הגיע לכאן", היא אומרת, "הצ'יז בר נולד מחוסר שלי לאוכל באזור ומחוסר עבודה במה שאני אוהבת לעשות. אני סוג של מהגרת מתל אביב, התחתנתי עם בן מגדים ומאז שהגעתי לפה לפני חמש שנים, אני די מחפשת את עצמי בעולם הקולינריה, כי זה מה שאני עושה כבר המון שנים".

"עושה את מה שאני הכי אוהבת". טל בר (צילום: עמוד הפייסבוק CheeseBar)

"עושה את מה שאני הכי אוהבת". טל בר (צילום: עמוד הפייסבוק CheeseBar)

מאז שהייתה בת 15, היא עבדה בכל תחנה במסעדות, אם זה במלצרות, בבר, בסרוויסים, כמנהלת משמרת וניהול מסעדות. היא השתפשפה מספיק זמן אצל אחרים, כדי להבין שהגיע הזמן שלה, שיהיה לה משהו משלה שיתאים לחוף הכרמל, שאין בו נכסים להשכרה לעסקים. פודטראק נשמע כמו הפתרון האידיאלי, וביחד עם שחר בוהדנה, הם יצרו קונספט ונראות והתמקמו במושב, במקום שאושר להם על ידי המועצה.

בר: "החלטתי לפתוח את הבייבי שהוא 100 אחוז שלי, בדרך שלי, כמו שאני אוהבת, בלי קיצורי דרך, בלי לחסוך בפרודוקטים, בלי לעגל פינות, כמו שאני מאמינה איך אוכל צריך להיות מוגש – אם זה בטעמים, בנראות, באסתטיקה, בניקיון, בלי התפשרויות. אז כן. לפעמים ההליך לוקח קצת יותר זמן, אבל זה נוצר מהמקום של לא לקצר. אני משתדלת לגדל את הירקות בעצמי, את הלחם, מחמצת ובריוש, אופה משי, כוכבת עולה מהאזור ממאפיית 'פירור זהב' בבית אורן, הגבינות ממחלבת 'רועי' הגלילית. הכל מתוצרת מקומית".

 

 

מה בתפריט?

"יש חמישה סוגים של כריכים, כולם על טהרת הגבינות וכל אחד שונה בתכלית. הם נצלים בתוך תבניות מברזל יצוק וזה שיחוק. אחד הכריכים הכי מבוקשים נקרא 'פופאי'. זה בריוש צלוי בחמאה, תערובת שלוש גבינות (כפרית, פיקורינו, אסיאגו), תרד שמבושל בחמאה וביצה קשה (44 שקלים); גריל צ'יז מלחם מחמצת צלוי ותערובת שלוש גבינות (38 שקלים); המזרח התיכון – ארבע גבינות, שני לביבות תפוחי אדמה ומנג'גו כמהין ושני כדורי לאבנה דרוזית בשמן זית ולימון כבוש (42 שקלים); ציזי פטריות – ארבע גבינות, פטריות מוקפצות בחמאה ומיקס ירוקים (52 שקלים); גרין האוס ספיישל (40 שקלים). כל המנות מוגשות עם שמנת חמוצה וסלט חסה טרי בוויניגרט הדרים; למי שלא אוכל לחם: ארנצ'יז – חמישה כדורי אורז עם גבינה מותכת, עטופים בטמפורה ומטוגנים (17 שקלים); חמש לביבות תפוחי אדמה (17 שקלים); גזוז חממה – סירופ שמבושל בעשבי תיבול ומיץ הדרים מצומצם עם סודה וזר עשבי תיבול (15 שקלים). בשישי יש פרנץ' טוסט מבריוש עשיר בחמאה. תענוג".

מושב עין איילה, שעות פתיחה: ימים א'-ה' 22:00-14:00, שישי 16:00-10:00. טלפון: 058-5995553.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר