מבחר כריכים. "מיט אנד מור" (צילום: חגית הורנשטיין)
מבחר כריכים. "מיט אנד מור" (צילום: חגית הורנשטיין)

הסוף לנדודיו

אם חיפשתם את "מיט אנד מור", הפודטראק של מור אברמובסקי עם הבשרים המעושנים, ולא מצאתם, אז שתדעו שהוא התמקם במתחם "טסטקאר" בדרך בר יהודה. בכל יום, כשהעסקים במתחם נסגרים, הוא פורש דשא סינתטי ומוציא שולחנות וכיסאות. "יש מוזיקה מעולה ואוכל טוב, ויאללה, בלגן"

פורסם בתאריך: 31.8.21 13:24

למור אברמובסקי נמאס לנדוד עם הפודטראק שלו Meat & More ברחבי הארץ, וזה שבועיים שהוא חונה באופן קבוע במתחם "טסטקאר" בדרך בר יהודה. אברמובסקי היה מהראשונים בארץ שהעמיסו קילוגרמים של בשרים, אותם עישן בעצמו, על המשאית ובכל פעם נחת במקום אחר בטבע או בלב שכונה, פרש שולחנות וכיסאות וחיכה להסתערות. כדי להתעדכן איפה המשאית תחנה, צריך היה להתעדכן בכל מוצאי שבת בעמוד הפייסבוק שלו ולהתפלל שאולי הפעם היא תהיה קרובה מספיק. השיטה הזו יצאה הרבה עניין בקרב הפודי'ז. אמנם הייתה למשאית חנייה קבועה בצומת קרית אתא, אך לתפוס אותה שם זה היה הימור, כי היא טיילה ברחבי הארץ במשך רוב הזמן. עד עכשיו.

אברמובסקי, נשבר לך מנדודים?

"האמת שכן. חרשתי את הארץ, הייתה הצלחה מסחררת, אבל כל דבר והזמן שלו. עכשיו אני מרגיש שנכון לי לחנות כאן באופן קבוע. עשיתי ניסיון במשך כמה שבועות, כשהגעתי לכאן פעם בשבוע והבנתי שיש לי מקום אולטימטיבי. כל המתחם הזה שייך למשפחה שלי, זה עסק ותיק מאוד, מוכר מאוד ומסביב יש אלפי עסקים, שהם פוטנציאל ענק. בניתי לי כאן מטבח מושלם, ממנו אני מוציא עשרות קילוגרמים של בשרים לאירועים וכמובן לכריכים המוכרים שלי. החל משעות אחר הצהריים, כשהעסקים פה במתחם נסגרים, אני פורש דשא סינתטי, מוציא שולחנות וכיסאות, יש מוזיקה מעולה ואוכל טוב, ויאללה, בלגן".

 

 

אתה עדיין שומר בקנאות את סוד המעשנות?

"אני מוכן לספר שמדובר בעישון בשיטה מסורתית וארוכה באמצעות עצי פקאן, תות ותפוח. עשיתי שינוי קל בצורת ההגשה של הכריך. הוא עשוי ממיקס של בשר מפורק, הכולל אסאדו, אונטריב ובריסקט. מי שירצה רק סוג מסוים, יוכל להזמין מראש נתח לפי משקל".

התפריט: נקניקיית עוף בלחמנייה (15 שקלים); נקניקיית צ'וריסוס עגל עם כרוב כבוש, מלפפון חמוץ וצ'ימיצ'ורי (38 שקלים); כריך מפורק קלאסי עם רוטב הבית ומלח גס (42 שקלים); כריך ספייסי סמוק חריף עם לימון כבוש, אריסה, מלפפון חמוץ, קונפי שום וחלפיניו (42 שקלים); חמגשית בשר מפורק בתוספת לחמנייה (30 שקלים ל-100 גרם); קריספי צ'יפס (15 שקלים).

מתחם טסטקאר, דרך בר יהודה 342, נשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00 עד אחרון הלקוחות. שישי 14:30-11:00. טלפון: 052-7901100.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר