מהתפריט של מורל (צילום: אריק רובין)
מהתפריט של מורל (צילום: אריק רובין)

תחת שמי הים התיכון

לאחר שעד כה פעלה רק בשעות הערב, מסעדת "מורל טפאס עולמי ויין" הוותיקה, שהייתה מחלוצות ה"פיין דיינינג" בעיר התחתית, פותחת את שעריה גם בצהריים. והתפריט? מרגש

פורסם בתאריך: 10.10.21 13:13

מסעדת "מורל טפאס עולמי ויין" בעיר התחתית, התחדשה בשף חדש, מוטי ויצמן, ופותחת את שעריה, לראשונה, לסרוויס צהריים. ויצמן (34), בעל רזומה עשיר במטבחים של המסעדות הטובות בארץ, יוביל ביחד עם צוות המטבח החדש, את "מורל" עם תפריט חדש ומרגש. בנוסף, המסעדה הוותיקה, שהייתה מחלוצות ה"פיין דיינינג" בעיר התחתית, השיקה תפריט עסקיות צהריים, לאחר שעד כה פעלה רק בשעות הערב.

השף מוטי ויצמן (צילום: אריק רובין)

השף מוטי ויצמן (צילום: אריק רובין)

"אני שמח להצטרף למסעדת 'מורל' מהדלת הראשית", אומר ויצמן, "ולהוביל את הפעילות הקולינרית של המסעדה. המטבח שלי מאמין בשימוש בחומרי גלם איכותיים וביצירת שילובים בין עולמות הים, האדמה והבשרים. התפריט החדש יציע ללקוחות המסעדה אוכל שבעיקרו נותן כבוד לחומרי הגלם הטובים ביותר, ואני מחכה לפגוש את הקהל החיפאי".

איפה עבדת בעבר?

"ב-13 השנים האחרונות עבדתי בכל הארץ. עבדתי ב'ויוינו' וב'רפאלו' החיפאיות וב'רוטשילד 12' התל אביבית. במשך שנתיים הייתי אחראי גם על המטבח של שייטת 13, כי הרי ידוע שהצבא צועד על קיבתו".

 

 

תפריט העסקיות, המוגשות מ-12:00 ועד 17:00 בימי חול, מציע מנות עיקריות כמו פילה עגל; פילה סלמון; ברוסקטות אסאדו או קסרול פירות ים ב-99 שקלים. יש עסקיות ב-88 שקלים, הכוללות פרפדלה שפונדרה; שרימפס וניוקי של יוונים; חזה עוף של איכרים. בנוסף, הסועדים ייהנו ממנה ראשונה לבחירה כמו פטאטאס בראבס, פטה כבד, סלט כרובית, מיני סלט קיסר, פוקאצ'ה ומטבלים או קרפצ'יו חציל ושתייה קלה לבחירה, כלול במחיר העיקרית.

בתפריט הרגיל ניתן למצוא מנות ספיישלים כמו ריזוטו פטריות פורצ'יני וכמהין (45 שקלים); פולנטה של הנמל (45 שקלים); פסטה פרוטו דה מארה (78 שקלים). מנות מהאדמה כמו סלט ארטישוק אל רומנה (45 שקלים); סלט שוק קפריסאי (45 שקלים); סלט בוראטה (50 שקלים). מנות מהים כמו שווארמה דגים במיני פיתה (50 שקלים); סביצ'ה של דייגים בנמל חיפה (55 שקלים); טאקו שרימפס (50 שקלים); פילה בס בסגנון סיציליאני (55 שקלים) ועוד.

"מורל", הנמל 33, עיר תחתית. שעות פתיחה: ימים א'-ה' 23:00-12:00, שישי-שבת עד חצות. טלפון: 04-8441404.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר