נוף משגע ואווירה רומנטית (צילום: חגית הורנשטיין)
נוף משגע ואווירה רומנטית (צילום: חגית הורנשטיין)

אוכל טוב, נוף ואווירה

מסעדת "מנתור" במלון "מנתור ביי סלינה" בקיבוץ בית אורן מציעה עד 10:30 ארוחות בוקר בצורת מזנון, לאחר מכן פועלת כבר קפה ובערב נפתח הטפאס בר. ואתם לא חייבים להיות אורחי המלון כדי ליהנות מכל הטוב הזה ומנוף משגע

פורסם בתאריך: 12.10.21 11:17

בלוקיישן עם הנוף הכי מטורף, במלון "מנתור ביי סלינה" בקיבוץ בית אורן, נפתחה לפני כחודשיים מסעדת "מנתור". במלון, שהוא חלק מרשת עולמית ישראלית, שותפים מוש בן ארי, אורי גוטליב ויאיר שנטיפי, ואילו את המסעדה מנהלת קבוצת שותפים אחרת, עימה נמנה השף בועז דרור ממושב עין איילה.

"אני שף כבר הרבה מאוד שנים, בכל הקונסטלציות האפשריות", מספר דרור, "הייתי שכיר עד לא מזמן והחלטתי לצאת לדרך עצמאית, לאחר שהייתי שף של הרויאל ביץ' באילת, הילטון מלכת שבא, שף של כמה מסעדות שף, עבדתי 11 שנים באירופה, כך שיצא לי לעשות הרבה מאוד דברים. עכשיו אני חלק מתוך קבוצה, המונה חמישה שותפים, ופתחנו את 'מנתור' לפני חודשיים וחצי. יש לנו מסעדה בפרדס חנה, בית קפה בשם 'ויולה' ופאב בשם 'הכהן'".

חמישה זה לא צפוף?

"יש בינינו חלוקה מאוד בריאה. אנחנו שני שפים בקבוצה, לואיג'י מזרחי ואני, והשאר מתעסקים בתפעול. אחד מנכ"ל, השני מתעסק בברים, והשלישי בסאונד כי הוא מוזיקאי. לכל אחד יש את העמדה שלו, ובסך הכל אנחנו עובדים בסימביוזה מדהימה כבר שנתיים".

שנתיים של קורונה.

"שנתיים איומות. שנה אחת הייתה קשה וללא ספק מאתגרת, אבל בסך הכל אנחנו כאן, אז כנראה שזה לא כל כך נורא".

מהתפריט של מנתור (צילום: שירי וייצנר)

מהתפריט של מנתור (צילום: שירי וייצנר)

ספר על הקונספט, כי זו לא מסעדה רגילה של בית מלון.

 "אנחנו מגישים ארוחות בוקר מהשעה 08:00 עד 10:30 בצורת מזנון. ארוחות הבוקר משמשות את אורחי המלון ופתוחות גם לקהל מבחוץ. מחיר הארוחה הוא 75 שקלים לאדם, והיא כוללת מבחר מעניין, עם דגש על בריאות. במהלך היום פועל בר קפה, יש בו כריכים, עוגות ועוגיות, ובערב, מהשעה 18:30, נפתח הטפאס בר. כרגע זה תפריט הרצה, יהיו שינויים ויהיו עוד מנות, אנחנו לומדים את המטריה. המטבח מתבסס על מנות ים תיכוניות עם דגש על דגה טרייה, ירקות ומאפים בתנור אבן, ללא בשר בכלל. מוזיקה טובה, בר קוקטיילים עשיר, ובהמשך ייכנסו עוד אלמנטים, כמו די ג'יי. יש פה אווירה מאוד מיוחדת, פלייליסט מגניב ואורחים נחמדים".

מה מקור השם?

"מנתור זה צמח שגדל פה בכרמל, וזה השם של המלון 'מנתור ביי סלינה'. אני אוהב את השם, התרגלתי אליו".

 

 

המקום פתוח לאירועים קטנים ובינוניים ומתאים גם לזוגות שמחפשים רומנטיקה בשקיעה. המלון מציע סדנאות שונות והופעות מוזיקליות בקיץ ובאביב.

תפריט הטפאסים כולל: קוויאר חציל (42 שקלים); מלפוף – כרוב ממולא באורז, צנוברים, צימוקים ועגבניות מוגש עם יוגורט מתובל (42 שקלים); סלט קפרזה (59 שקלים); קרעי עגבניות קלופות עם גבינת המאירי, זעתר, בצל ירוק חרוך ושמן זית (58 שקלים); ברוסקטה ספרדית – איולי צ'ילי וחרדל, טונה אדומה קונפי, פלפל מתוק קלוי, גבינת מנצ'גו ואורגנו טרי (65 שקלים); מחבת פסטה בתנור (61 שקלים); סביצ'ה דג (77 שקלים); קבב מוסר ים יווני לצד רוטב עגבניות וציזיקי (72 שקלים); פילה בורי (77 שקלים); תבשיל נתחי דג בקארי ירוק (77 שקלים); פיצות  (65-57 שקלים); קינוחים – גבינה אפויה; פאי שוקולד טבעוני, פאדג' שוקולד וקראק פאי (38 שקלים).

"מנתור", קיבוץ בית אורן, שעות פתיחה: כל השבוע 22:00-08:00 טלפון: 052-6222110.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר