"קיבוץ גלויות 91" (צילום: עמוד הפייסבוק)
"קיבוץ גלויות 91" (צילום: עמוד הפייסבוק)

יש בעיר מסיבה

ביום חמישי הקרוב (21 בחודש), יתארח בגלריה "קיבוץ גלויות 91" השף שירן שורק (שירנסקי מארח) לערב שייקרא "שף קוקטייל", שבו הוא יגיש מבחר טאפסים, סגנון הבישול האהוב עליו. אייל בר און ירקח קוקטיילים ודי ג'יי Johnny יכתיב את הקצב המוזיקלי. יהיה אש

פורסם בתאריך: 16.10.21 21:14

הגלריה "קיבוץ גלויות 91", שהיא בית חיפאי לאמנות ותרבות מקומית, מארחת בחלליה המיוחדים של מבנה האבן הקסום בוואדי סאליב אירועים, הרצאות, סדנאות בשלל נושאים וערבי קונספט מגוונים. ביום חמישי, 21 באוקטובר, יתארח את השף שירן שורק (שירנסקי מארח) לערב שייקרא "שף קוקטייל", שבו הוא יגיש מבחר טאפסים, סגנון הבישול האהוב עליו.

"זו הולכת להיות חגיגת קוקטיילים ייחודית", מספרת מנהלת המקום, הילה ברהון, "בר הקוקטיילים, אותם ירקח אייל בר און, ימוקם על המרפסת בגג. אפשר יהיה לגשת לשם ולקחת קוקטייל, אך גם מלצרים יסתובבו עם מגשים עמוסים בקוקטיילים וטאפסים של שירנסקי, שיזרמו מהמטבח לאורך כל הערב. בנוסף, די ג'יי Johnny ינגן מהשעה 19:30 סטים של מוזיקת צ'ילאאוט, וקצב המוזיקה יעלה ככל שהזמן יעבור".

 

 

לאן זה יכול להתפתח, למסיבה?

"זאת הכוונה. יהיו ריקודים ויהיה שמח. מקום לא חסר, גם אלכוהול לא, אז יאללה. כבר היו אצלנו מסיבות מאוד מוצלחות, לכן אנחנו ממשיכים. אנחנו נארח באופן קבוע שף פעם בחודש לערב קונספט ופעם בחודש נארח בשבת בצהריים טברנה יוונית, עם אוכל, שתייה ומוזיקה. במהלך השבוע, המטבח שלנו עם השף חגי סלע שמגיש מטבח ים תיכוני מפנק, פתוח מהבוקר עד הצהריים".

"קיבוץ גלויות 91". שעות פעילות: שני-שישי 09:00-15:00. טלפון: 055-2772289

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר