"חומוס ברדיצ'ב" (צילום: תמר זיגדון)
"חומוס ברדיצ'ב" (צילום: תמר זיגדון)

והרי התחזית: חורף קולינרי חם

חורף חם ומסקרן מחכה לחיפאים בנושא הקולינריה. אילו עסקי מזון חדשים ייפתחו בקרוב?

פורסם בתאריך: 24.10.21 11:24

החורף הקרוב יביא איתו, מלבד קור וגשם, גם עסקי מזון חדשים ומסקרנים. ברחוב סירקין בשוק תלפיות, שזוכה לאחרונה לעדנה, ממש מול החמארה, ייפתח הסניף החמישי של "חומוס ברדיצ'ב". חי ברכה, שינהל את הסניף החדש, מבטיח שזו לא תהיה עוד מסעדה רגילה. "הסועדים יקבלו הצגה בכל מובן המילה. המטבח הפתוח ואופן ההכנה של המנות יהיו גלויים לעיני כל. אנחנו רוצים ליצור חוויה שמחה ללקוחות, והשאיפה שלנו שהם ייצאו מפה מחויכים ואפילו רוקדים. התבלינים והטעמים של המנות יהיו ייחודיים עם הרבה מחשבה ודיוק מרבי. בקיצור מחכים ומתרגשים לפתיחה המיוחלת. הצפי עד 20 בנובמבר".

ועוד בשוק. בקרוב ייפתח בסירקין 21 בר היין והטאפסים החדש של אייל מנצור מ"פו 26". המקום בשלבים סופיים וייפתח להרצה בימים הקרובים.

בעיר התחתית תיפתח מסעדת שף חדשה, בניצוחו של השף הירושלמי ג'וני גוריק. המסעדה היא בבעלותו של מחמוד אבו סגייר, הבעלים של הפודטראק "אויסטר" ו"בוטיק בייקרי", ברחוב העצמאות 102, צמוד למסעדה החדשה.

"ZUS" (צילום: ערן לוי)

"ZUS" (צילום: ערן לוי)

"למי שעוד לא שמע או הכיר, גוריק הוא שף בינלאומי שהאכיל כבר ראשי ממשלה, נשיאים ומלכים", מספר אבו סגייר, "הוא שימש שף בשגרירויות רבות ברחבי העולם, בעל תארים, ואף היה שופט במאסטר שף דובאי. ביחד אנחנו מארגנים מקום שיוסיף כבוד לקולינריה המכובדת בעיר חיפה שיודעת להעריך אוכל בסגנון מיוחד. אוכל ברמה של מלכים".

מי שעוד מבשל משהו חדש הוא ערן לוי. בינואר האחרון, כשהתראיין למגזין "כלבו – חיפה והקריות", הוא סיפר שהוא עומד לפתוח מקום חדש. לוי, הבעלים של "טאטאמי", מטבח הרפאים "רוחות של תשוקה" ו"אזומאמי", מסכים רק לומר: "אנחנו כבר בשלבים הסופיים, וזה יהיה משהו מטורף, אין מסעדה כזו בכל הצפון. אם זה מבחינת קונספט, אוכל, אווירה, וייב. משהו מטורף באמת".

 

לוי לא היה מוכן להסגיר איפה תיפתח המסעדה, אך לפני כחודשיים הוא חשף שזו הולכת להיות חגיגה ישראלית-ים תיכונית בשם ZUS, שתיפתח במקום ה"פטריקס בר" בקניון האודיטוריום. אם חלמתם על טברנות יווניות, תצטרכו להתאזר בסבלנות, בגלל עיכובים שונים, אשר דחו את הפתיחה בלפחות שלושה חודשים.

מאז מארס 2021 סניף "קפה קפה" בהיכל הספורט ברוממה מכוסה בברזנט ענק, עליו שבקרוב, בקיץ 2021, ייפתח קונספט חדש מבית "ויוינו". עודד שטראוס, הבעלים של הרשת האיטלקית המצליחה, שמר בקנאות שלא להסגיר מה עומד להיפתח שם עד השבוע. בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, חשף שטראוס שהתנורים בדרך ושהריחות עוד רגע באוויר, כשצילום של בגט קראנצ'י מעטר את המודעה הנושאת את השם: Delicafe by Vivino.

בקיצור, חורף חם ומסקרן מחכה לחיפאים בנושא הקולינריה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר