שליח של "תן ביס" (צילום: אנה ברדיבקוב)
שליח של "תן ביס" (צילום: אנה ברדיבקוב)

מה החיפאים הכי אוהבים להזמין לאכול?

ניחשתם נכון. פיצה, סושי והמבורגר. השאלה היא עם איזו תוספת, מה מכיל הרול, או מהי מידת העשייה של הקציצה. פלטפורמת המשלוחים "תן ביס" מפרסמת את נתוני ההעדפות הקולינריות של תושבי חיפה

פורסם בתאריך: 25.10.21 12:15

פלטפורמת המשלוחים "תן ביס" מפרסמת נתוני העדפות בקרב תושבי חיפה כחלק מקמפיין חדש, כדי לקדם את המסעדות המובילות בעיר. על פי הנתונים, 32 אחוזים מהזמנות הפיצות כוללות תוספת זיתים, מנת הסושי האהובה היא סושי סלק, 20 אחוזים ממזמיני ההמבורגר בעיר העדיפו אותו במידת וול דאן, ורק אחוז אחד ביקשו את ההמבורגר שלהם מדיום רייר. עוד נמצא בנתוני "תן ביס", כי עיקר הזמנות ההמבורגר, הסושי והאוכל האסייתי בחיפה מתבצעות בין השעות 21:00-20:00, ואילו הפיצות זוכות להופעה מוקדמת בסביבות השעה 19:00.

נתונים מעניינים נוספים שפרסמה החברה מורים ש-29 אחוזים הזמינו פיצה עם תוספת פטריות, 26 אחוזים בחרו להזמין פיצה עם עגבניות, בעוד התוספות של בולגרית ובצל רשמו 23 ו-17 אחוזים מההזמנות בהתאמה. עוד עולה מהנתונים, כי 20 אחוזים מההמבורגרים היו במידת עשייה מדיום וול ו-31 אחוז – מדיום. אחרי הרול עם הסלק, מנות הסושי האהובות בחיפה הן הירו רול, רול בהרכבה אישית ורול וייטנאמי.

 

"תן ביס" פועלת כיום עם מאות מסעדות ברחבי העיר, ביניהן ניתן למצוא את מינה טומיי, פאט ויני, פרנג'ליקו, טאטאמי, מסעדות בורגרים כמו בורגוס, BBB, בורגר סאלון, מיסטר באן בורגר ועוד.

"אנחנו פועלים בחיפה כבר תקופה ארוכה ורואים איך תקופת הקורונה האיצה את טרנד המשלוחים בעיר", אומרת מנכ"לית תן ביס, נורית שקד, "יש בעיר לא מעט מסעדות מעולות המצטרפות לשירות המשלוחים שלנו ואנחנו שמחים להביא את המנות המצוינות שלהן לקהל הלקוחות הרחב בחיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר