"דברים פשוטים ומגניבים ולא יקרים". "קרקדה" (צילום: חגית הורנשטיין)
"דברים פשוטים ומגניבים ולא יקרים". "קרקדה" (צילום: חגית הורנשטיין)

אכרם ועידן גאים להציג

אחרי שמונה חודשי עבודה, אכרם עבד ועידן מאדב, פתחו את "קרקדה", מקום שמיועד לקהילה הגאה, אבל פתוח לכולם. התפריט יכלול שייקים, גלידות, קוקטיילים, טוסטים ונקניקיות מיוחדות, והמקום יארח ערבי שירה, הרצאות ועוד. אז תבואו

פורסם בתאריך: 27.10.21 12:20

לאחר אינספור תכנונים וגלגולים רעיוניים, בשבוע שעבר נפתח ה"קרקדה" (פרח היביסקוס בערבית) בשוק תלפיות. זהו העסק השני של אכרם עבד ועידן מאדב, הבעלים של "עראבסקה" הסמוך.

"אחרי עבודה של שמונה חודשים, אנחנו יוצאים לאור עם מקום שמיועד לקהילה הגאה, אבל כמובן, פתוח לכולם", מספר עבד, "בהתחלה זה היה אמור להיות מעין בית קפה הפועל לאורך כל היום, אך לבסוף ננעלנו על קונספט מיוחד – המקום יהיה פתוח ברביעי וחמישי בערב ובשישי-שבת בשעות שהמסעדה פתוחה מהצהריים. המקום יהיה 'גיי פרנדלי', ויארח ערבי שירה, הרצאות, אמנות ותרבות לכל המגזרים. יהיו פה מופעים מיוחדים, אם זה דראג, טברנה יוונית וכו'. אנחנו שואפים שכל ערב יהיה שונה מהקודם".

למה שיניתם את הקונספט המקורי?

"משיחות עם חברים, הבנו שאין בעיר מקום לקהילה הגאה, לאחר שכמה מקומות נסגרו. הקהילה מאוד צמאה למקום לשבת בו ולהרגיש בנוח. להביא את החברים שלהם, כולל סטרייטים, וליצור חיי קהילה. זה יהיה מקום שמכיל ואוהב את כולם. אנחנו רוצים לעשות שיתופי פעולה עם 'בית הקהילות' וגופים נוספים, כדי לתת מענה וליצור בית גאה. זה יהיה מקום מלא הומור, אווירה צעירה ומדליקה, לשם אנחנו חותרות. נכון, אנחנו לוקחות סיכון, התפריט עדיין דליל, אבל חייבים להתחיל במשהו. לנסות, לבדוק איך זה יעבוד ואני מאחל למקום להצליח".

מאדב: "התפריט יכלול שייקים, גלידות, קוקטיילים, טוסטים, נקניקיות מיוחדות. דברים פשוטים ומגניבים ולא יקרים, עד 30 שקלים למנה או לשתייה. זה יהיה מקום עליז ולא מחייב. רצינו מקום עם טאץ' להט"בי, כמו ב'עראבסקה', אבל בלי התחכמויות. ללכת על פשוט, כי אנשים באים לאווירה ולא בשביל להוציא מלא כסף. אחרי הכל, אנחנו ממוקמים בשוק, אז למה לא לרדת לעם. לא שאנחנו מורמים מעם, אז אין כל כך לאן לרדת".

 

"עראבסקה" תעבור שינוי בעקבות האחות הקטנה?

"בימי רביעי וחמישי ה'קרקדה' וה'עראבסקה' יהיו פתוחות לתוך הלילה. מהשעה 19:00, בעראבסקה נגיש רק פינגר פוד ואלכוהול".

התפריט הזמני כולל: קוקטיילים (18/26 שקלים); שייק פירות אלכוהולי (24/28 שקלים); כדור גלידה (7 שקלים); צ'ייסר (12 שקלים); בירות (17 שקלים); צ'יפס (19 שקלים); טוסט גאודה ועגבנייה (30 שקלים).

"קרקדה", רחוב לונץ 9, פינת סוקולוב 15. שעות פעילות: רביעי-חמישי 23:00-19:00, שישי-שבת 18:00-12:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר