מהתפריט של Breada Marin (צילום: יעלי גבריאלי)
מהתפריט של Breada Marin (צילום: יעלי גבריאלי)

זה קורה הערב: טרום פתיחה רשמית של הסניף החדש של Breada

אם אתם נמנים עם הקוראים הנאמנים של המדור, מגיע לכם לדעת ראשונים. הערב (שישי) נפתח להרצה, בפינת הרחובות סמטת ח'טיב ואל-מרין בעיר התחתית, הסניף החדש של Breada ("ברדה"), ושמו בישראל Breada Marin

פורסם בתאריך: 29.10.21 01:59

"זו עדיין לא הפתיחה הרשמית", אומר דניאל אדלר טריפון, האיש שאחראי על הפיכתה של Breada למעצמת פחמימות, "ואני אפרסם את העניין בשו-שו, רק בקטנה. כרגע בתקופת ההרצה, המקום יעבוד בשישי בערב במתכונת של בר, עם יינות, בירות וקוקטיילים לצד מנות קטנות וקלילות. בשבת בבוקר נפתח מהשעה 10:00 לסוג של בראנץ', עם המאפים של 'ברדה', פנקייקים, ביצים, המון מנות קטנות, המגיעות עם קוקטייל. המקום יהיה פתוח עד 16:00".

ובמהלך השבוע?

"במהלך השבוע, בתקופת ההרצה, המקום יהיה פתוח בבקרים, מ-08:00 עד אחר הצהריים, וייתן מענה לכל מי שרוצה דברים של 'ברדה' לא רק בשעות הבוקר המוקדמות. יהיו מאפים וכריכים, הקלאסיקות של המקום. לא את כל המבחר, אבל יהיו דברים חדשים שאין ב'ברדה', כמו כל מיני סנדוויצ'ים וקרואסונים שאין לנו שם, טוסטים ובהמשך יהיו סלטים. הבטחה: יהיה סלמון במשך כל השבוע, ב'ברדה' יש רק בשישי".

גבינות משובחות, פירות ופחמימות. מהתפריט של Breada Marin (צילום: יעלי גבריאלי)

גבינות משובחות, פירות ופחמימות. מהתפריט של Breada Marin (צילום: יעלי גבריאלי)

ובערבים?

"אנחנו לא יודעים בדיוק מה המתכונת, כנראה זה יהיה ברביעי, בחמישי ובשישי. כמובן שכל השבוע נפתח בבוקר".

כמה מקומות ישיבה יש?

"יש לנו שני שולחנות בר בפנים עם ארבעה מקומות ושמונה מקומות על הבר. בחוץ יש שני ספסלים ובהמשך יש את הדקים שהעירייה בנתה, שם נשים שולחנות ועוד בר עמידה. יהיה מספיק מקום, אבל כרגע אנחנו מתחילים בקטן, בעיקר עם המקומות שיש בפנים. מה שאומר שכשיהיה מלא, יהיה קצת קשה למצוא מקום, ולא נעשה כמו ב'ברדה' הזמנת שולחן, אלא על בסיס מקום פנוי".

 

תן לי היילייטס לתפריט הערב.

"יהיו ברוסקטיות עם דגים נאים וכבושים, ברוסקטות עם בשר בכל מיני מתכונות והרבה ברוסקטות של ירקות, כמו עגבניות וירקות ירוקים ומוקפצים. יהי כל מיני צלחות של גבינות משובחות עם פירות וכל מיני דברים טובים. יהיו נקניקים איטלקיים שהבאנו מאיטליה כמו מורטדלה ופרושוטו. חוץ מזה יהיה את ההמבורגר של ה'ברדה' בורגר של הפופ-אפ. יהיו שיפודים קטנים של דג, ירקות, גבינת חלומי ושרימפס. זה כרגע, נתחיל לחמם מנועים".

Breada Marin, סמטת ח'טיב פינת אל-מרין. שעות פעילות בתקופת ההרצה: ימים א'-ו', 16:00-08:00. שישי בערב, מ-20:00 עד אחרון הלקוחות או עד שנגמר האוכל. שבת, 16:00-10:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר