סיור קולינרי (צילום: סם צורדקר  SAGE Marketing)
סיור קולינרי (צילום: סם צורדקר  SAGE Marketing)

אין כמו פחמימות של שישי בצהריים

לאור ההצלחה של "הבייקרים" - סיור קולינרי של שישי בבוקר בעיר התחתית בשילוב קפה ומאפה, התכשיטנית ליאת ולדמן והבלוגרית שירי ויצנר משיקות סיור המותאם לתפריט צהריים. ההבטחה: יהיה מעניין וגם טעים

פורסם בתאריך: 31.10.21 15:42

לאחר שהמציאו בדיוק לפני שנה את הסיור הקולינרי "קפה ומאפה בעיר התחתית", התכשיטנית ליאת ולדמן והבלוגרית שירי ויצנר, מתחדשות לקראת עונת החורף בסיור חדש מבית "המייקרים של חיפה" (Haifa city makers). "המייקרים" הוא סיור העובר בין בעלי המלאכה של העיר התחתית ומתוכו נולד "הבייקרים" – זוגיות מושלמת של קפה ומאפה, שהפכה לסיור פוטוגני וטעים, עתיר פחמימות וקפאין, הנערך רק בשעות הבוקר. לאור הצלחתו וגם בגלל בקשות חוזרות ונשנות מצד הקהל, השתיים בנו סיור מותאם לתפריט צהריים, והוא יתקיים בימי שישי בצהריים.

העיר התחתית של חיפה מציעה אוכל אותנטי ממגוון של עדות, טעמים וריחות והסיור הקולינרי החדש, שגם הוא על טהרת הפחמימות, נותן הזדמנות להכיר את האנשים שמאחורי התנורים והסירים ולהתאהב בחיפה דרך האוכל. בכל נקודה לאורך המסלול השתיים מתעכבות על ההיסטוריה של העיר התחתית, ההיסטוריה של בתי האוכל והמון גאווה חיפאית של קיום משותף ואותנטיות מקומית.

"כ-80 אחוזים מהמסיירים שלנו מגיעים מחוץ לעיר", אומרת ויצנר, "ורבים מהם מבקשים סיורים בשעות הצהריים, שפחות מתאימים לקונספט של סוגי קפה ומאפים. 'בייקרים' מתמקד בשילוב המושלם של קפה ומאפה. הסיור כולל טעימות במאפיות, קונדיטוריות ובתי קליית קפה. תפריט הצהריים הוא הזדמנות מצוינת להרחיב את שעות הפעילות וגם לצרף לסיורים שלנו את העסקים הנפלאים שעדיין לא מתעוררים בבוקר".

סביח התחתית (צילום: שירי וייצנר)

סביח התחתית (צילום: שירי וייצנר)

 

כמו אחיו הגדול, גם סיור הצהריים יוקדש לפחמימות ויעבור בין מבחר עסקים מקומיים כמו "הבולגרי" והבניצה המפורסמת שלו, "סביח התחתית", "שולה מטבח טברייני", "בורקס איזמיר" עם בורקס לבחירה, אגרול בסינית הוותיקה "יאן יאן", גלידה "לג'נדה" או "כנאפה דה לוקס".

במקביל להשקת סיור הדרך, יושקו גם כרטיסיות לסיורי אוכל עצמאיים בשיתוף עם ארז גולקו, שעיקר ההתמחות שלו היא בסיורים בוואדי ניסנאס.

מחיר סיור בייקרים צהריים הוא 169 שקלים או 149 שקלים לכרטיסייה לסיור עצמאי בזמן שנוח לרוכש הכרטיסייה. ניתן גם להזמין סיורים פרטיים במועדים אחרים ולא רק בשישי בצהריים דרך עמוד האינסטגרם: haifa_city_makers@, או באתר: www.haifacitymakers.com.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר