שימוש חוזר בחומרי גלם. קוקטייל מתפריט ה- Better Menu (צילום: נווה אביאני)
שימוש חוזר בחומרי גלם. קוקטייל מתפריט ה- Better Menu (צילום: נווה אביאני)

קוקטיילים למען הקהילה והסביבה

ב-Vesper קוקטייל בר בעיר התחתית הושק תפריט קוקטיילים חברתי, המבוסס על שימוש חוזר בחומרי גלם. חלק מההכנסות נתרמות לקהילה. לא תבואו לדרינק?

פורסם בתאריך: 7.11.21 11:27

שיתוף פעולה בין כמה עסקי מזון בעיר התחתית, בהם "קפה נעימה" ו"פיצה נאופוליטן", הוביל ליצירת תפריט קוקטיילים חברתי חדש, אשר הושק השבוע ב-Vesper קוקטייל בר, תחת השם Better Menu, בשיתוף מותג הוודקה הבינלאומי Kettel One.

התפריט מבוסס על שימוש חוזר בחומרי גלם ייחודיים מהעסקים המשתתפים במיזם ומשלב בתוכו את ערכי הקיימות. חומרי הגלם, כמו פולי קפה, חלמוני ביצה, מיץ עגבניות, חמאה ושמן זית, מרכיבים כמה מהקוקטיילים החדשים והם נמכרים במחיר של 42 שקלים, כשחלק מההכנסות ייתרמו בחזרה לקהילה.

"מטרת התפריט, מלבד לגרום לכם להשתכר ולשמוח, הוא לעודד תרומה לקהילה ושימוש חוזר בחומרי גלם", אומר מיכאל נודל, שפתח את בר הקוקטיילים שלו בשנת 2015, "החלטנו למצות את חומרי הגלם עד תום ולהשתמש, לדוגמה, בשארית רוטב עגבניות שנשאר מההכנות לפיצה. במקום לבזבז את חומר הגלם או להשליכו, הוא הופך להיות מרכיב בקוקטייל".

 

בין הקוקטיילים החדשים תוכלו למצוא את RD WAVE MARTINI3 המורכב מ-Kettel One, קרואסון חמאה, ליקר קפה ביתי, קולדברו, אולאו סקרום ולימון; או את הקוקטייל NEO המורכב מ-Kettel One, שמן זית, מיץ עגבניות מתובל ולימון.

אגב, ממש בשבוע הקרוב ישתתפו צוות הברמנים של ה-Vesper בגמר תחרות ה"בולס" בתל אביב, שהיא תחרות של ברי קוקטיילים מרחבי הארץ.

Vesper קוקטייל בר, נחום דוברין 9, עיר תחתית. שעות פעילות: ימים א'-שבת 02:00-19:00. טלפון: 058-5586825

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר