השף אליאס מטר (צילום: תום סיימון)
השף אליאס מטר (צילום: תום סיימון)

היכונו לחגיגות החורף

ביום שישי הבא, 19 בנובמבר, תחגוג מעדניית "מרתה" של השף אליאס מטר שנה של עשייה ופעילות בהשקת תפריט חורף חדש. בתוכנית: אווירה צבעונית, די ג'יי, מנות אוכל מיוחדות מרחבי העולם ואווירה מטורפת. יהיה אש

פורסם בתאריך: 8.11.21 15:23

"מרתה", המעדנייה החיפאית של השף אליאס מטר, שנפתחה בעיצומה של שנת הקורונה, תחגוג ביום שישי הבא, 19 בנובמבר, שנה של עשייה ופעילות בהשקת תפריט חורף חדש. במעדנייה המדפים עמוסים במאות מוצרים מחומרי הגלם הכי משובחים – גבינות, נקניקים, רטבים, ממרחים ופרודוקטים מיוחדים לשדרוג המטבח שלכם, יש בה אטליז לרכישת נתחי בשר להכנה בבית, אך היא משמשת גם מסעדה.

מעדניית "מרתה" (צילום: תום סיימון)

מעדניית "מרתה" (צילום: תום סיימון)

אפשר לשבת במקום וליהנות מארוחת צהריים עם מנות חדשות מתפריט החורף: סלט חיפאי – פריקה חמה, ירקות מוקפצים ורצועות פילה (56 שקלים); סלט קיסר בתוספת חזה עוף ורוטב ביתי (54 שקלים); הסלט של אוזי – ירוקים בתוספת בשר מעושן ברוטב צ'ימיצ'ורי (62 שקלים); פסטה פרוטי די מארה עם פירות ים ברוטב שמנת, טימין ופרמז'ן (98 שקלים); פסטה עוף עם פטריות וברוקולי ברוטב שמנת מוסקט (68 שקלים); פסטה מיקס פירו ים ברוטב פיקנטי ולימון (92 שקלים); שרימפס א–לה רומנו (95 שקלים); תמנון על האש בתוספת ירקות שורש ופולנטה (115 שקלים); סיגר במילוי חלקי פנים על מצע עדשים שחורות (65 שקלים); קלמרי סגול בתוספת פטריות ברוטב ארטישוק וקלמטה (68 שקלים), בייבי עראיס בתוספת חמוצי הבית וטחינה עמבה (52 שקלים); טבעות פילה על מצא לחם יווני בתוספת סלט עגבניות ובצל (75 שקלים); כריך קוקוריצה עם חזה עוף מתובל (39 שקלים); כריך סינטה מוקפצת עם בצל מקורמל (59 שקלים);  כריך שווארמה של בשר לבן או עגל (55 שקלים); כריך לילא עם גבינת חלומי ובטטה מתוקה (49 שקלים); כריך מימי עם גבינת פטה ואנטיפסטי (46 שקלים).

 

בכל צהרי שישי, המעדנייה לובשת אווירה צבעונית ביחד עם די ג'יי, מנות אוכל מיוחדות מרחבי העולם ואווירה מטורפת. כך יקרה גם בחגיגות ב-19 בנובמבר, מומלץ להזמין מקום מראש.

"מרתה", שדרות המגינים 90, שעות פתיחה: ימים ב'-ד' ושישי 20:00-08:00, חמישי 23:00-08:00, שבת 18:00-10:00. טלפון: 04-6002055.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר