מועג'נאת. מהתפריט של "שטרודל" (צילום: אנטולי מיכאלו)
מועג'נאת. מהתפריט של "שטרודל" (צילום: אנטולי מיכאלו)

האוכל של אימא. רק עם טוויסט

לקראת עונת החורף, התחדש התפריט של מסעדת "שטרודל" עם מנות מפתיעות, וחלק מהמנות הוותיקות עברו שדרוג. ביום רביעי הקרוב, 17 בנובמבר, יתקיים במסעדה ערב קונספט עם השף רוני כליפה

פורסם בתאריך: 14.11.21 12:19

זה כבר עניין שבשגרה. בכל כמה חודשים, גם בהתאם לעונות השנה, מחליפים הבעלים של מסעדת "שטרודל" במושבה הגרמנית את התפריט. גם עכשיו, לקראת עונת החורף, התפריט התחדש עם מנות מפתיעות, וחלק מהמנות הוותיקות עברו שדרוג.

מהתפריט של שטרודל (צילום: אנטולי מיכאלו)

מהתפריט של שטרודל (צילום: אנטולי מיכאלו)

הבעלים של שטרודל הם האחים עלאא ועיסא אסעד, אשר מגישים אוכל ערבי עם טוויסט, אבל תמיד נשארים נאמנים למקור שהוא האוכל הערבי, שעליו גדלו בבית אימם בחיפה. "בכל כמה חודשים אנחנו מחדשים את התפריט שלנו עם עוד ועוד טעמים, אבל הבסיס תמיד נשאר האוכל של אימא", אומר עלאא אסעד, "היא גם מגיעה מדי פעם למסעדה כדי לבדוק בעצמה את המנות שאנחנו מגישים".

 

תפריט המנות החדשות והמשודרגות, הן במתכון והן בהגשה, מאוד מגוון. ניתן למצוא בו: עולש של פוזי – תבשיל עולש בר עם בצל מקורמל בשמן זית  בלאדי על מצע לבנה ביתית (48 שקלים); מועג'נאת – מגש של פעם בעבודת יד המכיל קובה, ספיחה, סמבוסק בשר, סמבוסק גבינה לצד ירקות טריים מהשוק (48 שקלים); סלט שוק ואדי ניסנאס – תערובת ירקות משוק ואדי ניסנאס עם גבינה ערבית ורוטב בזילקום (56 שקלים); שיש טאוק – שיפודי עוף במרינדה, בצל שרוף ושולבאטו פריקי ועגבניות לצד סלט עשבים (78 שקלים); שיח אל מח'שי – בייבי קישואים במילוי פריקי מעושנת, רוטב חמאת לימון, תרד טורקי וקרם יוגורט (78 שקלים); עראייס – מיני פיתות במילוי בשר טלה, ירקות שרופים, טחינה ועמבה (56 שקלים); קבב בלאדי בגריל על סלט משוויה וטחינה גולמית, קרם חציל שחור וסירות בצל (86 שקלים); שושברק – כיסוני בצק מהמטבח הביתי ממולאים בראגו טלה, חמאה ויוגורט, סלסת עגבניות שרופות, בצל, נענע וסומק (58 שקלים); עלה גפן במילוי אורז ועגבניות בליווי יוגורט עזים (64 שקלים); גלילות מסח'אן – לחם סאג' במילוי מסח'אן עוף בשמן זית וסומק, לצד טחינה (54 שקלים); לברק של ויקטור הדייג – לברק שלם בטאבון, סלט עשבים, סלט עגבניות, עלי חסה ותפוח אדמה (119 שקלים); צלעות טלה – על מצע ריזוטו פריקי, שום קונפי ובצל מטוגן (146 שקלים).

אגב, ברביעי הקרוב, 17 בנובמבר, יתקיים במסעדה ערב קונספט בשיתוף מישל סוידאן, קוניאק של מותג היוקרה Frapin, ועל העושר הקולינרי ינצח שף רוני כליפה. ההשתתפות באישור מראש ומספר המקומות מוגבל.

"שטרודל", שד' בן גוריון 39, שעות פתיחה: ימים א'-ד' 23:00-08:30, ה' 00:00-08:30, ו' 00:00-08:00, שבת 00:00-09:00. טלפון: 077-7004312

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר