"סינימה פרדיסו" (צילום: חגית הורנשטיין)
"סינימה פרדיסו" (צילום: חגית הורנשטיין)

על החוף מסביב לטאבון

הבר הקולינרי "סינימה פרדיסו" שנפתח בשבוע שעבר מציע תפריט עשיר של אלכוהול, מוזיקה, נוף מרהיב של ים, מנות שף משובחות היוצאות מהטאבון ואווירה ייחודית

פורסם בתאריך: 28.11.21 12:30

הבר הקולינרי "סינמה פרדיסו" נפתח השבוע במקביל לשינויים במזג האוויר. הוא תוכנן להיפתח בחורף, ומעבר לתפריט עשיר של אלכוהול, יינות וקוקטיילים, למוזיקה והאווירה הייחודית, מהמטבח יוצאות מנות שף המרכיבות תפריט משובח.

טאטאקי טונה אדומה של "סינימה פרדיסו" (צילום: חגית הורנשטיין)

טאטאקי טונה אדומה של "סינימה פרדיסו" (צילום: חגית הורנשטיין)

על הייעוץ הקולינרי – השף תומר אגאי ("סנטה קטרינה", "צ'נה"), וכעת מנצחים על המטבח השפים עומר מצליח ואביב חמו. תפריט המסעדה מגוון ומבוסס על חומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים המאפיינים את אזור הים התיכון. איכות וטריות חומרי הגלם במסעדה נמצאות בראש סדר העדיפויות, וכל מנות הדגים מבוססות על דגים טריים שמגיעים למסעדה באופן יומיומי.

במרכז המסעדה מיקמו טאבון, שמפיץ ניחוחות של מאפים ומחבר את הסועדים למטבח. זה היה חזונם של ששת השותפים במקום: ענבל אלנקווה, אלי קסלמן, אסף אטדגי, תומי אלקובי, דרור סטולרו, דותן פריינטה ופארי אמר, שאיתרו את המתחם שנראה להם כפנינה לא מלוטשת, ולאחר מאמצים רבים והשקעה עצומה, הפכו אותו למקום בילוי קולינרי, עם אווירה שמחה ומשוחררת לצד תפריט אוכל משובח ואלכוהול. אגב, בערבים מתוכננות במקום הופעות, ותקליטנים ינגנו סטים לייב.

 

בין מנות הדגל תמצאו: טאטאקי טונה אדומה (78 שקלים); קרפצ'יו דג ים, חציל שרוף מהטאבון, קרם עגבניות שרי צהובות, צ'ילי אדום וגרמולטה ים תיכונית (68 שקלים); דג ים בטמפורה על סלסת עגבניות מגי, שמנת חמוצה ופסטו כוסברה (78 שקלים); שיפוד שרימפס אדום על טחינה, עמבה, שום קונפי וברוקולי צרוב בטאבון (88 שקלים); שיפוד דג ים על הגריל, רכז רימונים אוזבקי, ירקות ירוקים ויוגורט (98 שקלים); מינוט סטייק – נתחים דקים מונחים על פרוסת חלה עם איולי בזיליקום וסלט חי (89 שקלים); רביולי לבנה על ראגו עגבניות שרי ביין לבן, חמאה, שום ומרווה (82 שקלים); פסטה דייגים – לינגוויני, דג ים מפורק, ציר דגים, עשבי תיבול ביין לבן, חמאה ושום (92 שקלים); ריזוטו פטריות פורצ'יני ופורטבלו, פרמז'ן, חמאה ושמן בזיליקום (72 שקלים); קבב טלה על ירקות שרופים מהטאבון, פיתה גריל, טחינה הר ברכה וסחוג ירוק (92 שקלים); סטייק אנטריקוט מקומי מיושן על פחם (182 שקלים); לחמעג'ון – בשר קצוץ, שיפקה, סלט רוקט ויוגורט (68 שקלים); בסבוסה – עוגת סולת מתוקה, גלידת יוגורט ופיסטוקים (35 שקלים); כנאפה, גלידת יוגורט ופיסטוקים קצוצים (35 שקלים).


"סינמה פרדיסו", חוף זמיר. שעות פעילות: כל השבוע מ-17:00 עד אחרון הלקוחות. טלפון: 077-7242093


 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר