מהתפריט של איתן קיזלר
מהתפריט של איתן קיזלר

השולחן החברתי של איתן קיזלר

השף איתן קיזלר הגשים חלום ופתח מסעדה שפועלת רק יום אחד בשבוע. וזו לא סתם מסעדה. זה שולחן חברתי. אתם מגיעים לארוחה, ולא יודעים מי יצטרף לשולחן. האווירה והאוכל שווים הכל

פורסם בתאריך: 5.12.21 13:59

לפני כשבע שנים, פתח השף איתן קיזלר מסעדה שהגישה אוכל ביתי בבית ברחוב השומר מתחת לשוק תלפיות. הבית, שנבנה בשנת 1936, שופץ, ובימי חמישי-שישי, הלקוחות היו נוהגים לקנות מנות לכבוד שבת ולקחת הביתה. לדבריו, ביום ששינו את הסדרי הנסיעה ברחוב והפכו אותו לחד סטרי, הוא הבין שעדיף לסגור והתמקד בקייטרינג לאירועים עד 300 איש, מה שעזר לו גם להתקיים בתקופת הקורונה. בחודש האחרון, החל קיזלר לפתוח אחת לשבוע בימי חמישי שולחן אבירים גדול במסעדה שלו, בסגנון של שולחן חברתי EatWith.

"לאחר 35 שנים בתחום", מספר קיזלר, "החלטתי להגשים חלום ילדות ולפתוח מסעדה שתעבוד רק יום אחד בשבוע. מי שלא מכיר את הקונספט של שולחן חברתי, הולך להתאהב. מדובר ברעיון שאתם מגיעים לארוחה ולא יודעים מי יצטרף לשולחן. האווירה מסביב לשולחן מעניינת ומיוחדת. בתחילת הארוחה כל אחד מציג את עצמו, מי הוא ומה הוא עושה, וכאשר נוצרת היכרות ראשונית בין המשתתפים מתחילה הארוחה".

מהתפריט של איתן קיזלר

מהתפריט של איתן קיזלר

 

זה תפריט קבוע?

"זוהי ארוחת גורמה של שש מנות, על פי סגנוני. מנות ראשונות: סלט מעוצב בגביע של פירות וירקות; מרק דו-פרצופי – מרק פלפלים ועגבניות מוגש עם מרק שומר; שטרודל חצילים ובשר; נתח קטן של פילה לברק ברוטב ג'ינג', בירה, תפוז ותבלינים אקזוטיים. מנה עיקרית: מקלובה ארבע שעות בתנור – מוגשת עם רוסטביף, נתחי אווז ופירה. הקינוח מורכב משטרודל תפוחים, קרם וניל, אגס ביין קברנה, שוקולד, טחינה ושקדים. אלו הן מנות טעימות מעוצבות ובשפע. המטבח הוא איכותי וכשר, ודוגל באוכל בריא, דל שומן וייצור מוקפד".

ומה מחירה?

"מחיר הארוחה לאדם 350 שקל. כדי להשתתף בארוחה, יש להזמין מקום מראש, כי מספר האנשים סביב השולחן מוגבל".


"אצל קיזלר'ס", רחוב השומר 28, חיפה. טלפון: 052-4430202.


 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר