פלאפל השמונה (צילום: חגית הורנשטיין)
פלאפל השמונה (צילום: חגית הורנשטיין)

אז מה חדש בקולינריה החיפאית?

פלאפל, חמארה להמונים, פיצרייה, מסעדה איטלקית וסיורי אוכל בתלפיות. חורף חם צפוי בגזרה הקולינרית בעיר

פורסם בתאריך: 6.12.21 13:37

"פלאפל השמונה" נמצא בכניסה לרכבת השמונה, ממש מול הפודטראק "אויסטר". הפלאפל נפתח השבוע, והוא בבעלותו של מחמוד אבו סגייר, הבעלים של האויסטר וה"בייקרי בוטיק" ברחוב העצמאות. תערובת הקציצה לקוחה ממתכון שעובר מדור לדור, במשפחתו של השף חנא מטרי, הזכור מהשתתפותו בריאליטי "מאסטר שף". לאביו היה דוכן פלאפל ותיק בעיר, ומטרי, שהוא השף של "בייקרי" ו"אויסטר", מכין את הקציצות על פי מתכון זה.

אילן פרון, הבעלים של "חמארה תלפיות" והשריף הבלתי מעורער של שוק תלפיות, עובד על פרויקט חדש. מדובר בגרסה עממית של החמארה, שהיא מסעדת שף גורמה, מתומחרת ברף גבוה.

גיא בז'ור מדריך סיור אוכל בשוק תלפיות (צילום: חגית הורנשטיין)

גיא בז'ור מדריך סיור אוכל בשוק תלפיות (צילום: חגית הורנשטיין)

אפרופו שוק תלפיות. ציפור קטנה לחשה למדור שגם תומר אברג'יל, הבעלים של "פיצריית תלפיות", מתרחב. הוא מעביר את הפיצרייה שלו לקומה השנייה בבניין המטורף ביופיו שנמצא בפינת הרחובות יחיאל וסירקין, לאחר שישופץ.

 

מסעדה איטלקית חדשה, שנמצאת כרגע בשיפוצים, תיפתח בקרוב ברחוב שער פלמר בעיר התחתית, בין ה"נקסט דור" ל"וניה ביסטרו בר". הבעלים חפיז יקרא לה "סן רמו" והיא תתבסס על מטבח כפרי.

השף הפרטי גיא בז'ור הולך להגשים חלום. הוא יעזוב את המטבח לכמה שעות, בהן יעביר סיור קולינרי בשוק תלפיות, לקבוצות וליחידים. בז'ור מגדיר את הליין כסיור בוטיק בשוק והשבוע נערך הפיילוט לחבריו מעולם הקולינריה. נרשמה התעלפות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר