תבשילי הקדרה של "צ'יוויטו" (צילום: נתנאל ישראל)
תבשילי הקדרה של "צ'יוויטו" (צילום: נתנאל ישראל)

חורף דרום אמריקאי

במסעדת צ'יוויטו הכינו לכם תפריט חורף חדש שכולו אהבה לדרום אמריקה, עם המטבחים הכי צבעוניים בגלובוס, ועכשיו, בנוסף לסנדוויצ'ים מוגשים גם תבשילים וקדרות

פורסם בתאריך: 22.12.21 13:13

"צ'יוויטו", שקרויה על שם המאכל הלאומי של אורוגוואי (סנדוויץ' שכבות רב טעמים), החלה את דרכה כסנדוויץ'-בר דרום אמריקאי עם מגוון כריכים מכל היבשת, אשר ייצגו תרבות ופולקלור ייחודי. האווירה הדרום אמריקאית החמה והתוססת באה לידי ביטוי בכל היבט במסעדה המשפחתית: הבשר שמכין אהרון גולדצוייג והשפע והאהבה שניכרים בטעם. העיצוב הצבעוני השמח שיצרו אשתו עידית ובתו זיו וגם המשפחתיות הבלתי אמצעית, שבה מארחים את הסועדים ועליה אמונה זיו, שמנהלת את המקום.

בימים אלה מרחיבים ב"צ'יוויטו" את התפריט, ובנוסף לסנדוויצ'ים מוגשים תבשילים וקדרות מהמטבח הדרום אמריקאי. את המתכונים אסף גולדצוייג בקפידה רבה, חלקם מתוך המסורת המשפחתית שלו וחלקם לאחר מחקר ארוך ומקיף.

תבשילי הקדרה של "צ'יוויטו" (צילום: נתנאל ישראל)

תבשילי הקדרה של "צ'יוויטו" (צילום: נתנאל ישראל)

כל המנות המוגשות בצלחת הן חדשות: פג'ואדה – תבשיל ברזילאי מסורתי, המבוסס על שעועית שחורה, מיקס בשרים מעושנים ונגיעות תפוז טרי מוגש בליווי אורז לבן (65 שקלים); גיסו דה קארנה – תבשיל קדרה בבישול ארוך עם בשר בקר, ירקות שורש ואפונה ירוקה (65 שקלים); פאסטל דה צ׳וקלו – תבשיל צ'יליאני הנאפה בתנור אבן עם נתחי עוף, בשר בקר, זיתים שחורים וביצה קשה, הנעטפים במחית תירס ובזיליקום טרי (66 שקלים); אלבודיגס צ׳יפוטלה – קציצות בקר המבושלות בבישול מסורתי ברוטב עגבניות ונגיעות פלפל צ'יפוטלה עם תוספת לבחירה (69 שקלים); פויו סאלטדו – נתחי עוף במרינדה המוקפצים על הפלאנצ'ה עם בצל מקורמל, פלפל קלוי, פלפל חלפיניו, עגבניות טריות, שום, סויה וחומץ בין יין אדום, עם תוספת לבחירה (59 שקלים); תוספות לבחירה: צ'יפס, כדורי פירה, שעועית ירוקה, פוטטו, אורז לבן, צ'יפס בטטה.

 

 

בנוסף, ב"צ'יוויטו" החליטו ללכת על קטע חברתי, ויש ארוחת טעימות מכל המטבחים של דרום אמריקה, המיועדת לשניים-שלושה סועדים. מעין טיול קולינרי ביבשת. הארוחה כוללת: 4 סנדוויצ'ים בגודל מיוחד, 2 תוספות לבחירה, שתייה ו-4 צ'ורוס (279 שקלים).

למרות שזו מסעדה המתבססת על בשרים, גם לטבעונים יש מקום של כבוד, בזכות תחליפים איכותיים למרבית המנות בתפריט. האופציות כוללות  "בשר" של רידיפיין מיט, סייטן, מיונז וגבינה טבעוניים ועוד.


"צ'יוויטו", שער פלמר 2, עיר תחתית. שעות פתיחה: א'-ו' 22:00-11:30, שבת – סגור. טלפון: 04-6220032


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר