השף דוד קדם (צילום: יח"צ)
השף דוד קדם (צילום: יח"צ)

מהמסעדה של רותי ברודו בתל אביב למלון קדם ביערות הכרמל

דוד קדם מונה לשף מלון קדם במורדות יערות כרמל. בקרוב תיפתח במלון מסעדת מעשנה בהובלתו. אורנית שטרית, מבעלי המלון: "החיבור עם השף קדם יהפוך את המלון למרכז קולינרי וישלים את חוויית האירוח היוקרתי לאורחי המלון"

פורסם בתאריך: 27.6.23 02:30

דוד קדם מונה לשף מלון קדם במורדות יערות הכרמל.

קדם (31), נשוי פלוס 2, בעל ניסיון רב במטבחים ובמסעדות שף. הוא למד במכללת דנון, במכללת השף ובדן גורמה ואת תחילת דרכו עשה במרכז הארץ במסעדות שגב אקספרס ברמת החייל, מסעדת טוטו ולאחר מכן שימש במשך שנים שף במסעדה של רותי ברודו. כיום הוא משמש שף יועץ למסעדת דל מאר ובית הקפה וורדי בחיפה.

 

מלון קדם (צילום: יח"צ)

מלון קדם (צילום: יח"צ)

 

לדברי קדם, הוא הגיע למלון כדי לעשות קולינריה ברמה גבוהה, עם תפריט יומי מחומרי גלם עונתיים וכדי להעניק לאורחים חוויה קולינרית כמו במסעדה. בהובלתו של קדם מתוכננת להיפתח במלון מסעדת מעשנה, הצופה לנוף היער הפתוח. המסעדה תשרת הן את אורחי המלון והן סועדים מבחוץ, ותציע דיינר אמריקאי עם בשרים ברמה הגבוהה ביותר.

לדברי אורנית שטרית, מבעלי המלון, החיבור עם השף קדם יהפוך את המלון למרכז קולינרי וישלים את חוויית האירוח היוקרתי לאורחי המלון. שטרית: "מעבר לתפריט בריאות עשיר מחומרי גלם איכותיים, נציע לאורחינו גם מסעדת בשרים, שתהווה נדבך נוסף ואבן שואבת למלון".

 

 

מלון קדם הוא מלון נופש ובריאות בחיק הטבע, המשלב את הסביבה הקרובה כחלק אינטגרלי מחוויית נופש ייחודית, שהוא מציע לאורחי המלון. במלון קשת רחבה של מתקנים ושירותים, שהמשותף לכולם – בריאות, רוגע ופינוק. המלון מהווה אבן שואבת לתיירי בריאות תוך מתן דגש על מתן "בית לגוף ולנפש" במלון אינטימי ושקט. המלון מיועד למבוגרים מלבד.

המלון מציע עשרות חדרי אירוח מסוגים שונים (עסקים, סוויטות מפנקות ועוד) ופועל בכל חודשי השנה. בקיץ הוא מתפקד כמלון נופש קיצי ובחורף כמלון אינטימי עם אווירה רומנטית ציורית.

 

חדר האוכל במלון קדם (צילום: יח"צ)

חדר האוכל במלון קדם (צילום: יח"צ)

 

האגף המרכזי של המלון, בשטח של כ-4,000 מ"ר, כולל חדר אוכל המגיש תפריט ייחודי, בר בורגר הצופה לנוף, לובי, דלפק קבלה, בר, בריכה קטנה, מתקני ספא, חדרי טיפולים, חדר כושר וכ-61 חדרי אירוח וסוויטות.

המלון מפעיל ספא וחדרי טיפולים של אסתטיקה רפואית וכן סדנאות לגוף ולנפש כגון: יוגה ומדיטציה, דיטוקס, סדנאות נשימה ועוד. קומת הספא מציעה לאורחי המלון סאונה יבשה, סאונה רטובה וחמאם טורקי. ניתן להגיע לספא לימי כיף יומיים, הכוללים טיפול וחדר מנוחה.


פארק מנהיים, טירת הכרמל, טל': 074-7001010

לאתר המלון >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר