מייקל דייוויד רפפורט ועלאא אסאד במסעדת שטרודל
מייקל דייוויד רפפורט ועלאא אסאד במסעדת שטרודל

השחקן היהודי-אמריקאי שנרתם להסברה הישראלית ביקר בחיפה

השחקן והקומיקאי היהודי-אמריקאי מייקל דייוויד רפפורט, שכבר הספיק להשתתף במערכון של "ארץ נהדרת" אשר מבקר את התנהלות נשיאות האוניברסיטאות האמריקאיות ובפרסומת לשחרור החטופים ששודרה בסופרבול, ביקר אתמול בחיפה וסעד בשטרודל במושבה הגרמנית

פורסם בתאריך: 20.2.24 13:29

מייקל דייוויד רפפורט, השחקן והקומיקאי היהודי-אמריקאי שמאז מתקפת 7 באוקטובר עומד איתן לצדה של ישראל, הגיע אתמול (שלישי) לסיור בחיפה, שבסיומו התיישבה המשלחת לארוחת צהריים במסעדת שטרודל במושבה הגרמנית.

רפפורט ומאות שחקנים, קומיקאים ומנהלי בידור מהוליווד חתמו באוקטובר 2023 על מכתב פתוח לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שבו הם קראו לשחרור החטופים המוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס בעקבות מתקפת הפתע על ישראל. הקמפיין שהושק לצד המכתב נקרא #NoHostageLeftBehind. המכתב מדגיש את הרצון לחופש הן לישראלים והן לפלסטינים לחיות בשלום ומגנה את האלימות של חמאס.

ב-12 בדצמבר הגיע רפפורט לישראל לאות הזדהות ותמיכה במדינה, ביקר בקיבוץ בארי ונפגש עם משפחות החטופים בכיכר החטופים בתל אביב. רפפורט לא נח וממשיך להעלות סרטונים ברשתות החברתיות, ובכל הריאיונות הטלוויזיוניים שהוא מקיים בארץ ובחו"ל הוא מקפיד להשאיר את נושא שחרור החטופים על סדר היום ולא מסתיר את תמיכתו בהמשך פעילות צה"ל ברצועת עזה.

 

 

בדצמבר 2023 השתתף רפפורט במערכון של ארץ נהדרת אשר מבקר את השימוע שנערך בבית הנבחרים האמריקאי על ידי אליס סטפניק כלפי נשיאות האוניברסיטאות הרווארד – קלודין גיי, פנסילבניה – אליזבת מגיל ו-MIT – סאלי קורנבלות', שבו הן סירבו במפורש לגנות קריאות לרצח עם נגד יהודים. באחת מפרסומות הסופרבול שהתקיים בשבוע שעבר השתתף רפפורט בפרסומת ששודרה למען שחרור החטופים וקרא לשחרורם המיידי.

עלאא אסאד, הבעלים של שטרודל: "אף אחד לא הכין אותנו שרפפורט מגיע. הוזמן שולחן לשמונה אנשים, והם התיישבו בפנים. רק כשאורחים אחרים במסעדה התחילו לבקש ממנו סלפי, קלטנו שזה הוא. לא רצינו להפריע לו עם שאלות, רק לתת לו את השירות הטוב ביותר. הם אכלו נטו אוכל ערבי – קובנייה, עראיס, שישברק, מקדוס, שיח אל-מחשי ועוד כמה מנות – וממש נהנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר