הגרנד קניון סגור (צילום: חגית הורנשטיין)
הגרנד קניון סגור (צילום: חגית הורנשטיין)

משרד הבריאות הוציא צו סגירה לשתי מסעדות בגרנד קניון

דוח ביקורת תברואתי שנערכה ב-29 בפברואר ושימוע שהתקיים ב-4 במרץ חתמה סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי על צו הפסקה מינהלי למסעדת שניים סינים ולמסעדת שווארמה בכוכבים - שני עסקים צמודים בקומת המזון המהיר בגרנד קניון

פורסם בתאריך: 7.3.24 16:52

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (חמישי) על צו הפסקה מינהלי לשני עסקים צמודים בקומת המזון המהיר בגרנד קניון. הצו הראשון ניתן למסעדת שניים סינים והשני למסעדת שווארמה בכוכבים. 

הצווים לשתי המסעדות הוצאו בעקבות דוח ביקורת תברואתי שנערכה ב-29 בפברואר ושימוע שהתקיים ב-4 במרץ. הצווים הם מיידיים, ועל המסעדות נאסר להכניס לקוחות, להוציא ולהכניס סחורה ולהפסיק לאלתר הכנת מזון או כל פעילות אחרת במסגרת העסק.

ד"ר שיבלי פירטה בצווים את הסיבות לסגירתם של שני העסקים: "בביקורת שנערכה בעסק על ידי מפקחי המחלקה לבריאות הסביבה בלשכת הבריאות חיפה בהשתתפות וטרינר רשותי מעיריית חיפה נמצאו ליקויים חמורים רבים המהווים סכנה לבריאות הציבור. מכיוון שלא כל הליקויים תוקנו כפי שנדרש מבעל העסק בשימוע שנערך לו ואשר עליהם הוא הצהיר כי תוקנו, וכן נמצאו ליקויים חדשים שלא היו בעת הביקורת החוזרת, ובאופן שבו המצב התברואי במסעדה עדיין אינו תקין ועלול לסכן את הבריאות, תחולתו של צו זה היא מיידית. על העסק להיות סגור ללא כל פעילות מרגע קבלת הצו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר