מארז פרלינים של משחקים עם שוקולד (צילום: נעמי חרפק)
מארז פרלינים של משחקים עם שוקולד (צילום: נעמי חרפק)

"שוקולד מתאים לכולם, בעיקר עכשיו כי הוא מחבר בין אנשים"

נעמי חרפק עורכת סדנאות שוקולד ומכינה מארזים של פרלינים משוקולד מריר, חלב ולבן עם מילויים מפתיעים. "אני מייצרת את הפרלינים ואת טבלאות השוקולד בלגי של חברת קאליבו", היא אומרת, "והמארזים משתנים לפי המלאי, חגי השנה ואירועים מיוחדים"

פורסם בתאריך: 25.4.24 14:59

נעמי חרפק מכורה לשוקולד. וככזאת, היא עורכת סדנאות שוקולד ומכינה מארזים של… נכון – שוקולד. הכל התחיל לפני שש שנים.

"אחותי למדה קונדיטוריה בסניף של קורדון בלו בלונדון, וכשהיא חזרה לארץ היא פתחה עסק", מספרת חרפק, "היא לימדה אותי כלים וטכניקות לעבודה עם שוקולד. בסיום חופשת הלידה שלה חזרתי לעיסוקי ופתחתי צהרון ביתי, אבל השוקולד תמיד משך אותי, אז שיניתי כיוון ופתחתי עסק בשם משחקים עם שוקולד. אני מעבירה סדנאות לילדים ומבוגרים. בסדנה מיועדת לילדים בני 3 ולקשישים בני 93. הסדנאות מותאמות לטבעוניים, לצליאקים ולבעלי רגישויות לאגוזים וללקטוז, וכל זה מתאפשר בזכות השוקולד שאיתו אני עובדת והניסיון הרב שיש לי. אני מגיעה עם כל הציוד והחומרים לבית הלקוח ומקיימת סדנאות באירועים כמו ימי הולדת, שמחות משפחתיות וגיבוש צוות".

עד מהרה התווסף לעסק כיוון נוסף – הכנת מארזי שוקולד. "המארזים כוללים פרלינים משוקולד לבן, חלב ומריר, שהם ללא גלוטן", מסבירה חרפק, "ויש בהם סוגים שונים של מילויים – תות, פסיפלורה, קפה ועוד. יש גם מארזים שמשולבים של פרלינים עם טבלאות שוקולד. אני מייצרת את הפרלינים ואת טבלאות השוקולד בלגי של חברת קאליבו. המארזים משתנים לפי המלאי, חגי השנה ואירועים מיוחדים. בפורים למשל הוספתי למארזים מסיכות משוקולד ומגוון שוקולדים ברוח החג. אני עושה גם מארזים בהתאמה אישית – היתה לקוחה שביקשה ממני 64 שוקולדים ליום ההולדת של בן זוגה".

 

מארז פרלינים של משחקים עם שוקולד (צילום: נעמי חרפק)

מארז פרלינים של משחקים עם שוקולד (צילום: נעמי חרפק)

 

 

ויש ביקוש?

"בחיפה לא כל כך".

למה?

"זו שאלה טובה. זה הולך יותר במרכז ופחות בחיפה. לכן אני מפרסמת את המארזים בעיקר סביב חגים או אירועים מיוחדים, ועושה משלוחים למרכז ולדרום. מה שמיוחד בשוקולד זה שהוא מתאים לכולם, בעיקר בתקופה הזו כי שוקולד הוא מרגש ומחבר בין אנשים. הידיעה שמישהו בחר לתת לך שוקולד זה אומר שהוא חשב עליך, על הטעמים שאתה אוהב".

מחירים: מארז של 20 פרלינים עם מילויים שונים – 110 שקל, מארז של 16 פרלינים – 95 שקל, מארז של תשעה פרלינים – 60 שקל, מארז שנה טובה שכולל מזוודת פרלינים, שלוש טבלאות שוקולד וארבע סוכריות שוקולד – 200 שקל.

טלפון להזמנות: 052-3706743

 

מארז פרלינים של משחקים עם שוקולד (צילום: נעמי חרפק)

מארז סוכריות של משחקים עם שוקולד (צילום: נעמי חרפק)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר