קרואסונים של Bakery & More (צילום: שירלי קרשובר)
קרואסונים של Bakery & More (צילום: שירלי קרשובר)

"זה מקום אירופי ברמה אחרת"

Bakery & More - בית מאפה בסגנון פריזאי - נפתח לפני חודש וחצי בלוקיישן הכי צרפתי בעיר התחתית - כיכר פריז. הבעלים משה משה: "אנחנו לא עומדים בקצב הגידול. בשביל להבין מה זה המקום הזה חייבים להגיע בבוקר ולראות את עשרות סוגי הכריכים שלנו שמוצגים בוויטרינה ובמהלך היום פשוט נעלמים"

פורסם בתאריך: 27.1.21 08:58

לפני חודש וחצי נפתח Bakery & More בקונספט הוט קוטור של בית מאפה פריזאי בלוקיישן הכי צרפתי בעיר התחתית – כיכר פריז (עם המזרקה, הספסלים המקושטים, פנסי הרחוב המצויצים ולבני הגרניט, מתנת ראש עיריית פריז). האחראי על עליית מפלס הפחמימות בכיכר הוא משה משה – איש שיווק בעברו ובעלים של בית מאפה שכונתי בבת גלים.

כאיש שיווק למה אין לך דף פייסבוק וחשבון אינסטגרם? ואיפה ניתן לראות תפריט?

"אנחנו לא עומדים בקצב הגידול של המקום, לכן לא פתחתי דף פייסבוק או חשבון אינסטגרם. התחלנו השבוע לעשות משלוחים, ואנחנו מתקשים לעמוד בקצב. כשנחזור לחיים נורמליים יהיה לנו תפריט ישיבה במקום ויהיו בראנצ'ים מיוחדים בסגנון אירופי. בשלב זה אין טעם להכין את התפריט המלא כי הישיבה במקום אסורה. בשביל להבין מה זה המקום הזה חייבים להגיע בבוקר, לראות את עשרות סוגי הכריכים שלנו שמוצגים בוויטרינה ובמהלך היום פשוט נעלמים, כ-20 סוגים שונים של לחמי מחמצת, מאפי בוקר ומאפים אישיים, עוגיות נהדרות, עוגות וקינוחים. המטבח שלי הוא פתוח, והכל נעשה מול הלקוח. מה שנשאר בסוף היום הולך לתרומה לבה"ד של חיל הים או למקום של חיילים בודדים".

 

Bakery & More (צילום: שירלי קרשובר)

Bakery & More (צילום: שירלי קרשובר)

 

 

אתם מייצרים הכל במקום?

"לא, למרות שיש כאן קונדיטור שאחראי על הכנת הדברים הייחודיים. אם אני לוקח מיצרן אחר משהו שאני לא יכול לייצר, זה יהיה ברמה גבוהה מאוד ויעבור ביקורת לפי הסטנדרטים שלי. הכל נעשה כאן בקפדנות, לרוב בעבודת יד איכותית, ועם טריות ללא פשרות. אנחנו משתמשים רק בחמאה צרפתית ובחומרי הגלם הכי טובים".

מהם מוצרי הדגל שלך?

"בגזרת הכריכים יש פרצל עם סלמון וכריכים של גבינת פטה ואנטיפסטי, שקשוקה וגבינת פטה, גבינת גאודה ועגבניות שרי קלויות, כרובית וטחינה, וגם סביח במחירים שנעים בין 25 ל-29 שקל. אפשר גם לקנות מאפים במשקל באיכות גבוהה מאוד, במרחק של שנות אור ממה שמוכרים במאפיות או בסופרמרקט. המאפים האישיים עולים 18-15 שקל, וכל הלחמים הם במחיר אחיד של 20 שקל. יש לנו גם קפה ייחודי – תערובת שמכינים עבורנו בחו"ל – בתשעה שקלים. זה מקום אירופי ברמה אחרת".

רחוב נתנזון 19, פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 18:00-6:30 וביום שישי בשעות 15:30-6:30. טלפון להזמנות: 04-6944774.

 

מדפי הלחמים של Bakery & More (צילום: שירלי קרשובר)

מדפי הלחמים של Bakery & More (צילום: שירלי קרשובר)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עלי

    מקום פח
    וניסיון עלוב לחקות את הברדא
    רק להקיא מהקרואסונים מפלסטיק בכניסה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    m
    אין מה להשוות למאפיית
    גדעון שלידו הכל טרי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר