פיצה נינה
פיצה נינה

אני נינה: הפיצרייה החדשה ברמות רמז

פיצה נינה נפתחה רק לפני שלושה שבועות ברמות רמז ומציעה בכל יום רביעי ספיישל של פיצה פולנטה. "בכל שבוע מתווסף אליה דיל אחר, ויש לזה ביקוש מטורף", אומר שמעון בניזרי מבעלי הפיצרייה, "במעט הזמן שבו אנחנו פתוחים כבר יש דיבור, ואנשים ממתינים לראות מה ההפתעה"

פורסם בתאריך: 1.2.21 10:38

לפני שלושה שבועות נולדה ברחוב דובנוב בשכונת רמות רמז בחיפה פיצה נינה – פיצרייה שכונתית בבעלותם של שמעון בניזרי שהוא משווק וסוחר דגים וגיסו עידן סעדון.

"אנחנו עושים הכל לבד", מספר בניזרי, "אנחנו מאמינים שלא צריך יותר מדי קישוטים על הפיצה שלנו, ומעדיפים להשקיע בחומרי גלם. את הבצק אנחנו מכינים מתערובת של קמחים, העגבניות מגיעות ישר מהשדה, והגבינות שלנו הן ממחלבות בוטיק. אפילו את עשבי התיבול אנחנו מגדלים בעצמנו. אנחנו דוגלים בחומרי גלם סופר איכותיים במחירים ממוצעים".

מה זה ספיישל רביעי?

"בימי רביעי אנחנו מכינים פיצה פולנטה, ובכל שבוע מתווסף אליה דיל אחר. יש לזה ביקוש מטורף. במעט הזמן שבו אנחנו פתוחים כבר יש דיבור, ואנשים ממתינים לראות מה ההפתעה".

יש לכם סלוגן ששואל "עד מתי עשרה אחוזים הנחה לסטודנטים?".

"עד לסוף התואר. גרים פה המון סטודנטים, ואנחנו ממש קרובים לטכניון ולא רחוקים מהאוניברסיטה. גם לתלמידים יש עשרה אחוזים הנחה".

 

 

הפיצות של נינה: מרגריטה – עגבניות, מיקס גבינות ושמן זית (35 שקל); נינה – גבינת שמנת, גבינה צהובה, מוצרלה וגבינה בולגרית (45 שקל); ברלין – עגבניות, מיקס גבינות, טונה, תפוח אדמה ובצל מטוגן (45 שקל); ביאנקה – שמנת, מיקס גבינות, פטריות ושמן זית (45 שקל); ספיישל – פולנטה, מיקס גבינות, תירס וקוביות בטטה (47 שקל); ופיצה אישית פלוס תוספת (24 שקל). תוספות לבחירה: זיתים ירוקים/שחורים, פטריות טריות, חצילים קלויים, בטטה אפויה, טונה, עגבניות, צ'ילי ירוק, בצל סגול, פלפל אדום, תירס (חמישה שקלים); אקסטרה מוצרלה וגבינה בולגרית (שבעה שקלים).

פסטה בוקס לבחירה: פטו'צ'יני או פנה עם עגבניות/ארביאטה/שמנת/שמנת פטריות/רוזה (23 שקל).

המיוחדים: צ'אנקים של תפוחי אדמה או בטטה קריספיים מוקרמים ברוטב שום (21-19 שקל); פיצה רולס עם רוטב מרגריטה, זיתים ירוקים ומוצרלה (21 שקל); אצבעות מוצרלה עם דיפ שום (18 שקל); לחם שום (17 שקל); והכנאפה של נינה (29 שקל).

פיצה נינה, רחוב דובנוב 26. פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 23:00-16:00, ובמוצ"ש מחצי שעה לאחר צאת שבת עד 24:00. טלפון להזמנות ולמשלוחים: 04-8122230.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר