הבשרים המעושנים של Smoking Time
הבשרים המעושנים של Smoking Time

"כל מה שאני עושה יוצא טוב בסוף"

לפני שבע שנים עזב זיו אלמקייס את תחום המזון ועבר לתחום המחשבים. "בתקופת הקורונה, כשכולם התחילו לגלות את עצמם מחדש, זה קרה גם לי", הוא מספר, "קניתי מעשנה ועשיתי ארוחות לחברים. כשראיתי שכולם ממש אוהבים את האוכל שלי הקמתי את Smoking Time, וזה התחיל לרוץ"

פורסם בתאריך: 2.2.21 16:10

כאשר זיו אלמקייס היה בן 5 הוא הפתיע את אמו כשהכין לה ארוחת יום הולדת. כך התחילה הקריירה הקולינרית שלו, שנמשכה בשירות הצבאי כטבח, והמשיכה לאחר השחרור בעבודות במלונות באילת, בבתי קפה, במסעדות ובחברות קייטרינג.

"לפני כשבע שנים נטשתי את התחום ולמדתי תוכנה בטכניון", מספר אלמקייס, 31, "נכנסתי לתחום המחשבים ולא עסקתי בכלל בתחום המזון. בתקופת הקורונה, כשכולם התחילו לגלות את עצמם מחדש, זה קרה גם לי. אשתי ואני בדיוק עברנו לבית חדש, קניתי מעשנה ועשיתי ארוחות לחברים. כל מי שהזמנתי עף על האוכל. ראיתי שכולם ממש אוהבים את האוכל שלי, ואמרתי לאשתי שכדאי לנסות למכור. הקמתי את Smoking Time, וזה התחיל לרוץ לא רע בכלל".

אתה עובד מהבית. יש לך שאיפות לפתוח מקום בעתיד?

"אני חושב לפתוח בעתיד מקום משלי. זה החלום שלי מגיל צעיר. עכשיו אני מקפיד שזה יהיה עסק בוטיק. אני מוציא הזמנות בימי שישי בלבד, וגם התפריט הוא די מצומצם בגלל שאני לא אוהב להתפזר אלא לעשות דברים מיוחדים באיכות הכי גבוהה שיש. אני מאמין שהתפריט יגדל בעתיד. כל מה שאני עושה יוצא טוב בסוף".

 

אסאדו של Smoking Time

אסאדו של Smoking Time

 

 

בתפריט: אסאדו על העצם בעישון ארוך של 13 שעות עם שבבי דובדבן (220 שקל לק"ג), פיקאניה (250 שקל לק"ג), רול פילה בקר (250 שקל לק"ג), כתף טלה בעישון ארוך ללא עצם (250 שקל לק"ג), חזה אווז בעישון של שעתיים (90 שקל ליחידה במשקל של 400-300 גרם), שוק אווז מקורמל (50 שקל ליחידה) ועוף שלם קריספי בעישון של חמש שעות (90 שקל ליחידה של 1.5 ק"ג). כל הזמנה מגיעה עם תפוח אדמה מעושן פיקנטי, רוטב צ'ימיצ'ורי וקונפי שום.

הזמנות מראש ליום שישי מתקבלות עד יום חמישי בצהריים בטלפון 054-7296126. ניתן להזמין גם אירועים.

 

רול פילה של Smoking Time

רול פילה של Smoking Time

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר