סדנת שוקולד (צילום: ערן ירדני)
סדנת שוקולד (צילום: ערן ירדני)

נעמי חרפק מציגה: סדנת שוקולד DIY

לפני שלוש שנים חזרה נעמי חרפק להעביר סדנאות שוקולד לילדים ולמבוגרים. אחרי שהקורונה עצרה את הכל היא הגתה ערכה של סדנת שוקולד DIY שכוללת הוראות הכנה לפרלינים ולכל מיני שוקולדים

פורסם בתאריך: 8.2.21 09:04

לפני שמונה שנים החליפה נעמי חרפק בעבודה את אחותה, שהיא בעלת עסק לסדנאות שוקולד, כשזו יצאה לחופשת לידה. כמורה לאמנות שעוסקת בחינוך ובהדרכות היא קפצה למים שלא היו עמוקים בכלל ולמדה מאחותה את רזי המקצוע, אבל התייחסה לזה כאל עבודה צדדית לזמן מוגבל.

"לאורך השנים פנו אלי אנשים ושאלו אם אני עושה סדנאות, והשבתי בשלילה", היא מספרת, "יום אחד לפני שלוש שנים פנתה אלי מישהי שהעברתי לה סדנה בעבר וביקשה שאעביר לה סדנה נוספת. אמרתי לעצמי שדברים לא קורים סתם, קניתי את כל הציוד הדרוש וחזרתי להעביר סדנאות שאני קוראת להן משחקים עם שוקולד. באותה התקופה היה לי צהרון שנסגר השנה, וחשבתי שבא לי לעשות שינוי בחיים ולשחק עם ילדים בשוקולד. בשנה האחרונה, בעקבות הקורונה, השוקולד הפך להיות סוג של תרפיה עבורי, מעבר לעניין שזה גם הכנסה".

למי מיועדות הסדנאות?

"מדובר בסדנאות חווייתיות לילדים ולמבוגרים. למבוגרים הן מאפשרות לשכוח את הצרות לכמה שעות, להתמסר לעולם השוקולד, לשחק איתו ולחזור אל הילד שבתוכנו. הסדנאות לילדים נותנות להם מרחב ליצור בלי גבולות ובלי שמישהו יגיד להם איך ומה לעשות. אני משתדלת לא לבקר אותם תוך כדי עבודה, והילדים מתלהבים מהעשייה ומהתוצאה. התוצרים הם איכותיים, ברמה בוטיקית כזו, וזו הרגשה טובה של הצלחה. בסדנאות מכינים פרלינים, טבלאות שוקולד וסוכריות שוקולד".

 

ערכה של סדנת שוקולד (צילום: מתוך דף הפייסבוק של משחקים עם שוקולד)

ערכה של סדנת שוקולד (צילום: גילי חייט)

 

 

והמארזים שאת משווקת הם כתוצאה מהקורונה?

"בדיוק. התחלתי להכין מארזים, ואני נהנית מזה מאוד. אני בן אדם שאוהב לתת, בכל חג אני תורמת, ובתקופה האחרונה תרמתי מארזים למשפחות של מבודדים ולקשישים. המארזים שלי הם אישיים, וחשוב לי לדעת מראש מה הלקוח רוצה ואוהב. יש לי כמובן גם מארזים סטנדרטיים, אבל אני אוהבת לחבר את ה'אני שלי' ללקוח. מוצר נוסף שהמצאתי בעקבות הסגרים, כשלא ניתן להעביר סדנה פרונטלית, הוא ערכה של סדנת שוקולד DIY שכוללת הוראות הכנה לפרלינים ולכל מיני שוקולדים".

המחירון: מארז סטנדרטי שכולל תשעה פרלינים ושני שוקולדים, שמיוצרים בעבודת יד משוקולד בלגי איכותי, עולה 100 שקל, וניתן להזמין מארזים ללא גלוטן ומארזים טבעוניים. סדנת שוקולד לעשרה משתתפים עולה 1,000 שקל (המחיר משתנה לפי מספר המשתתפים). ערכה של סדנת שוקולד עולה 200 שקל.

טלפון להזמנות: 052-3706743, משלוחים לחיפה והסביבה.

 

מארז של שוקולדים (צילום מתוך דף הפייסבוק של משחקים עם שוקולד)

מארז של שוקולדים (צילום מתוך דף הפייסבוק של משחקים עם שוקולד)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר