מנה מארוחת הטעימות (צילום מתוך דף הפייסבוק של אוראל אסרף)
מנה מארוחת הטעימות (צילום מתוך דף הפייסבוק של אוראל אסרף)

אצלכם בבית: ארוחת הטעימות של אוראל אסרף

במהלך הסגר הראשון עבד אוראל אסרף במטבח של מסעדת רפאלו והוציא משלוחים. לאחר שעזב והבין שהוא חייב להתפרנס הוא הקים מיזם של ארוחת טעימות בבית הלקוח שמיועדת לעד עשרה סועדים ואשר כוללת שמונה מנות קטנות לכל סועד ויין חופשי לאורך כל הערב

פורסם בתאריך: 9.2.21 09:13

אוראל אסרף, 22, החל את הקריירה הקולינרית שלו בגיל 16 כשנכנס לראשונה לעבוד במטבח של מזון מהיר. במקום היתה מנהלת מטבח שאהבה את מה שראתה, וכשהיא עברה לעבוד במקום יותר רציני, אסרף הצטרף אליה. מאז הוא התגלגל לעבוד במסעדות שונות, גם בתל אביב, כאשר על לימודים בתיכון הוא ויתר וגם על לימודי בישול הוא דילג.

"אי לי תעודה בשום תחום – לא תעודת בגרות ולא תעודה של לימודי שף – אבל אני בטוח מאוד בעצמי וביכולות שלי", הוא מספר, "אני יודע מה אני עושה ואני משקיע המון בקריאת ספרים ובלימוד עצמי. יש לי שאיפות גדולות מאוד".

איפה הקורונה תפסה אותך?

"בתחילת המשבר עבדתי במסעדת רפאלו במרכז קסטרא, וכשסגרו אותנו בפעם הראשונה נשארתי לעבוד לבד על כל המטבח כדי להוציא משלוחים. אחרי חודש פרשתי, ובזמן שישבתי בבית אמרתי לעצמי שאני חייב לייצר הכנסה כלשהי. ידעתי שאני טוב במה שאני עושה והתחלתי לעשות ארוחות שף. בסגרים הוצאתי מארזים, והיום יש לי מיזם חדש – ארוחת טעימות לעד עשרה סועדים שכוללת שמונה מנות קטנות לכל סועד ויין חופשי לאורך כל הערב".

 

אוראל אסרף (צילום מתוך דף הפייסבוק של אוראל אסרף)

אוראל אסרף (צילום מתוך דף הפייסבוק של אוראל אסרף)

 

 

איך זה עובד?

"אני מגיע לבית הלקוח ומכין את כל הארוחה במקום. בגלל שאני מקפיד על טריות, שום דבר לא מוכן מראש. יש בזה השקעה רבה והמון מחשבה כי הלקוחות תמיד מבקשים שאפתיע אותם. אני מגיע עם צוות של שלושה אנשים שלא יוצאים מהמטבח, מלבד המלצר. אנחנו מביאים הכל – כלים, סכו"ם, כוסות וכל מה שצריך – כך שהלקוח לא צריך לדאוג לכלום. אנחנו משאירים אחרינו מטבח מבריק ומצוחצח, כאילו לא עבדו בו מעולם. אגב, הכל נעשה לפי כללי התו הסגול".

ארוחת הטעימות כוללת טארטלט רטטוי – קרם עגבניות, קוביות חציל, קריספי זוקיני, שמן עשבי תיבול ומיקרו בזיליקום; קובה נייה צרפתית – פילה בקר, צלפים וטרגון כתושים במכתש ועלי, עשבי תיבול, צ'ילי, קציפת פרמזן וחלמון של ביצת שליו, מוגש על שבקייה במי זהר וחמאה; אלף לים – פטה כבד מונח על מילפיי, תאנה צלויה, רוטב יין אדום ומרווה; דיסקית פרמזן – סביצ'ה סלמון עם שומר קצוץ, צ'ילי, מלפפון, רימון, חרדל דיז'ון וטבעות בצל שאלוט; טטאקי מרוקאי – טטאקי פילה בקר מונח על מטבוחה, צ'טני כוסברה, קונפי גזר וקרם פלפלים; גבינה וירק – כוכבי קולורבי ממולאים בגבינת גורגונזולה על מצע קרם סלרי, נגיעות קרם צנובר וסומק לצד ענבים ירוקים; מרק בצל צרפתי – טורטליני זוקיני ופרמזן במרק בצל צרפתי; בויאבז – בר ים, קשקשי פאקוס, באקצ'וי, ציר בויאבז וחמאה לצד קאנל קרם קולורבי. המחיר: 350 שקל לאדם, כולל יין חופש.

הזמנות מתקבלות כשבוע וחצי מראש בטלפון 053-2322527. ארוחות השף מתקיימות שבעה ימים בשבוע.

 

מנה מארוחת הטעימות (צילום מתוך דף הפייסבוק של אוראל אסרף)

מנה מארוחת הטעימות (צילום מתוך דף הפייסבוק של אוראל אסרף)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר