ההמבורגרים החדשים של ברדא (צילום: יעלי גבריאלי)
ההמבורגרים החדשים של ברדא (צילום: יעלי גבריאלי)

המבורגריית הפופ אפ של ברדא

בשבת האחרונה נערך במאפיית ברדא ניסוי כלים למיזם חדש - ברדא בורגר שופ. כעת מחפשים שם מקום של קבע למיזם, ומבטיחים לעדכן בחשבונות האינסטגרם שלהם. "הופתענו מאוד", אומר הבעלים דניאל אדלר טריפון, "היה תור עד רחוב העצמאות כמו בימי שישי"

פורסם בתאריך: 16.2.21 09:11

מי שעבר בצהרי שבת האחרונה ברחוב העצמאות פינת רחוב הנמל לבטח שפשף את עיניו בתדהמה. טור ארוך של אנשים התפתל עד לפתחה של ברדא בייקרי – המאפייה הכי טרנדית בעיר התחתית. לפני שאתם קופצים משמחה על כך שברדא תהיה פתוחה מעכשיו בשבתות, נוריד אתכם לקרקע – זה לא יקרה. לפחות לא בקרוב.

דניאל אדלר טריפון, האיש מאחורי המותג, על מה המהומה?

"יש לנו מיזם חדש וחיכינו לסוף הסגר כדי להשיק אותו – ברדא בורגר שופ. כרגע זה פופ אפ שיגיח מדי פעם, ובהמשך זה יקרה במקום קבוע שיעבוד כל יום. אנחנו בחיפושים אחר לוקיישן מתאים".

 

 

מן הסתם זו לא תהיה המבורגרייה רגילה?

"בתפריט של הפופ אפ יש שלוש מנות – המבורגר בשר, המבורגר טבעוני של Beyond אבל אנחנו עובדים על פיתוח משלנו, והמבורגר דג מטוגן עם צ'יפס כמו במנת פיש אנד צ'יפס קלאסית. כמובן שהלחמניות הן שלנו, והכנו גם קינוח אחד של ברדא. אני מאמין שבהמשך יהיה ליין של דברים מהמאפייה שייכנסו לתפריט המתוקים של הבורגר, וגם התפריט עוד יתפתח. בכל פופ אפ נכניס ספיישלים וחידושים".

ואיך מתעדכנים מתי הפופ אפ הבא?

"נפרסם אותו מראש בחשבונות האינסטגרם של ברדא ושל הבורגר שופ, אבל מה שבטוח – זה תמיד יהיה בהפתעה. הופתענו מאוד בשבת, היה מטורף, הרגו אותנו. היה תור עד רחוב העצמאות כמו בימי שישי. פתחנו ב-12:00 עד הקציצה האחרונה, וזה נגמר מהר מדי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין כמה נדבקו בקורונה בתור המטורף…
    בהחלט מטורף להצטופף סתם עבור המבורגר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר