סביח כרובית (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של סביחא)
סביח כרובית (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של סביחא)

על סביח כרובית כבר שמעתם?

למרות הזיקה לבשר, חן הולנדר בחר ללכת על מקום צמחוני ופתח בדרך השלום בנשר, סמוך לשווארמייה ולגריל בר המשפחתי, את סביחא, שם הוא מציע סביח ופלאפל. ומה לגבי הסביח כרובית? "זו הברקה קטנה שלנו", הוא מספר, "ואנשים עפים על זה"

פורסם בתאריך: 28.2.21 14:24

בינואר 2020 חתם חן הולנדר על חוזה לפתיחת מקום חדש לסביח ולפלאפל בדרך השלום בנשר, צמוד לשווארמייה ולגריל בר שהוא מנהל עם בני משפחתו. השיפוצים החלו במלוא המרץ כי להולנדר היה וויז'ן איך הוא רוצה שייראה המקום החדש, סביחא שמו, אך דבר אחד לא הובא בחשבון – מגיפת הקורונה.

"זה לא היה התכנון שלנו לפתוח עסק בקורונה אבל הנסיבות הכתיבו לנו אחרת", הוא מספר, "פתחנו ולא נרתענו כי אנחנו נמצאים בתחום עסקי המזון כבר המון שנים. אני עובד בשווארמה כעשר שנים, ובמשך כל חיי, מגיל צעיר, יש לי זיקה לאוכל ובעיקר לבשר. הפעם החלטתי ללכת דווקא על הקטע הצמחוני".

 

 

איך שרדתם את התקופה הזו?

"צפנו, והמטרה של כולנו היתה אחת – לכוון לתקופה של אחרי הקורונה. אנחנו לא מתייאשים אף פעם, זה לא באופי שלנו ולא בוויז'ן שלנו. הכיוון שלנו הוא טוב, יש פידבק טוב מהלקוחות, אנשים אוהבים את מה שאנחנו עושים, וזה מה שגורם לנו לא להתייאש. אנחנו באים מאהבה, והמטרה שלנו היא לגרום ל-100 אחוז מהלקוחות לצאת מחויכים, לא ל-99 אחוז. אנחנו שמים דגש על השירות, על חומרי הגלם הטריים ועל צורת הכנה ייחודית, כמו הפיתה שלנו שאנחנו מכינים במקום בשיטת אידוי מיוחדת, אבל אני לא מסגיר סודות. גם את החצילים אנחנו מטגנים בצורה ייחודית, כמו גם את הכרובית למנת סביחא כרובית שזו הברקה קטנה שלנו ואנשים עפים על זה. בכל בוקר אנחנו מכינים הכל טרי ובמקום – מהלימון הכבוש, דרך הסלטים ועד העיסה של הפלאפל. זה די נדיר אבל אנחנו לא חוסכים".

התפריט כולל סביחא (20 שקל), סביחא כרובית (22 שקל), סביחא מיקס (21 שקל), סביחא פלאפל (21 שקל), מנה פלאפל (15 שקל), חצי מנה (תשעה שקלים), פלאפל בחמגשית (23 שקל), כדור פלאפל (שקל אחד) ופיתה מחיטה מלאה (שני שקלים).

דרך השלום 28, נשר, טלפון: 055-2782795. פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 19:00-10:30.

 

סביחא (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של סביחא)

סביחא (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של סביחא)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    לא רק שהסביח טעים. אלא גם החנות עצמה נעימה למראה, והאוכל שבה נחמד למאכל. המוכר שבה נדיב, נחמד ונהנה למכור אוכל. תענוג להיכנס לשם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר