מנות בווניה ביסטרו (צילומים מתוך דף הפייסבוק של וניה ביסטרו)
מנות בווניה ביסטרו (צילומים מתוך דף הפייסבוק של וניה ביסטרו)

וניה ביסטרו נפתחת מחדש ומציעה חדר פרטי לאירועים

דני סגל והשף מיכאל גרטופסקי, הבעלים של וניה ביסטרו, ניצלו את הזמן שבו המסעדה היתה סגורה לשיפוץ החנות הצמודה לה, שבה ייפתח בעוד שבועיים חדר פרטי לאירועים של עד 25 אנשים. סגל: "התפריט בחדר הפרטי יהיה שונה מזה של במסעדה. זה דבר שאנחנו לא מכירים בחיפה"

פורסם בתאריך: 9.3.21 09:08

את הזמן שבו היתה מסעדת וניה ביסטרו סגורה ניצלו בעליה דני סגל והשף מיכאל גרטופסקי לשיפוץ החנות הצמודה לה, שבה ייפתח בעוד שבועיים חדר פרטי לאירועים של עד 25 אנשים. המסעדה, שנסגרה בסגר השני ולא נפתחה למשלוחים או לטייק אוויי, תיפתח מחר (רביעי) בשעה 18:00 לפי מתווה הדרכון הירוק והתו הסגול.

סגל, חדשות טובות.

"אנחנו פותחים מחר רק לאחר שבדקנו שכל הצוות שלנו כשיר לעבודה בהתאם להנחיות. מערכת ההזמנות שלנו כבר נפתחה, ואני ממליץ להזמין מקום מראש. וניה חוזרת עם תפריט שמתחדש תמיד מכיוון שהוא עונתי, ולמעט העובדה שבינתיים לא נעבוד בימי שישי בצהריים, הכל יהיה כרגיל".

 

 

למה בחרתם לא לעשות משלוחים או טייק אוויי?

"כי החלטנו שזה מקצוע אחר. התפריט שלנו והתפישה שלנו כמסעדה לא מתאימים למשלוחים, והיו גם שיקולים כלכליים של להיות הוגנים. טייק אוויי היה גורם לנו לחור בכיס. כאשר המדינה מכסה 80 אחוז מהתקורות, העדפנו לדמם כמה אלפי שקלים בחודש ולא לעשות סתם רעש. עם מי שדיברתי מקרב המסעדנים – לא פיצות וכריכים – הם אכלו הרבה קש. אני חושב שזה היה רעיון טוב מאוד לא להיכנס לשטות הזו".

מה יהיה בחדר האירועים?

"התפריט יהיה שונה מזה של במסעדה. יש בו שולחן אחד גדול באמצע, כך שאפשר לשבת ולאכול ביחד, וזה דבר שאנחנו לא מכירים בחיפה. זאת ההמצאה החדשה שלנו לתקופה המאתגרת הזאת, ואנחנו סופר מתרגשים. בסופי שבוע, כשהתפוסה בביסטרו תהיה מלאה, חדר האירועים ייפתח בסגנון eat with, וזה הולך להיות קטע חמוד".

 

וניה ביסטרו (צילום מתוך דף הפייסבוק של וניה ביסטרו)

וניה ביסטרו (צילום מתוך דף הפייסבוק של וניה ביסטרו)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר