הסניף החדש של רשת גולדה בקניון עזריאלי חיפה (צילום: יח"צ)
הסניף החדש של רשת גולדה בקניון עזריאלי חיפה (צילום: יח"צ)

רשת הגלידות גולדה פותחת סניף בקניון עזריאלי חיפה

הסניף של רשת גולדה בקניון עזריאלי חיפה ייפתח בעוד כחודש. שטחו יהיה כ-200 מ"ר, הוא נבנה בקונספט מיוחד של מטבח שקוף. והוא יהיה חלק מאזור המזון המהיר שעובר בימים אלו שיפוץ נרחב. הזכיין אמרי נובוסלסקי: "חלום שהופך למציאות"

פורסם בתאריך: 15.3.21 09:06

הפינג פונג של פתיחת סניפים של רשתות גלידות מובילות בחיפה נמשך. רק בשבוע שעבר דיווחנו על פתיחת סניף חדש של רשת לג'נדה בחוף מרידיאן, וכבר אנו מתבשרים על פתיחת סניף של רשת גולדה בקניון עזריאלי חיפה.

לדבריו של הזכיין אמרי נובוסלסקי, שעבד ברשת במשך שנים רבות ומתכוון להטמיע את הידע ואת הניסיון שאותם הוא צבר בסניף החדש, מדובר בלא פחות מאשר חלום שהופך למציאות.

הסניף, שייפתח בעוד כחודש, יהיה בשטח של כ-200 מ"ר, והוא נבנה בקונספט מיוחד של מטבח שקוף. הוא ממוקם בקומה השנייה, מול בתי הקולנוע, צמוד לאזור המזון המהיר שעובר בימים אלו שיפוץ נרחב ומשנה את פניו.

 

 

"ניצלנו את תקופת הסגרים כדי לערוך מהפך במתחם המזון המהיר", אומר מנכ"ל הקניון עופר שביט, "המתחם המודרני ייפתח לקראת הקיץ, ויהיו בו מותגי הסעדה רבים וחוויית בילוי מושלמת. אני מברך את גלידת גולדה שהצטרפה למשפחתנו. אני בטוח ששיתוף הפעולה בינינו יהיה מוצלח, ומי שירוויח מזה הוא כמובן הצרכן. אנחנו מתכננים לבנות בתוך הסניף חדר מיוחד לקיום ימי הולדת לילדים בקונספט של גלידה, ומקווים לחזור לשגרה מלאה כמה שיותר מהר".

 

גלידות של גולדה (צילומים מתוך דף הפייסבוק של גולדה)

גלידות של גולדה (צילומים מתוך דף הפייסבוק של גולדה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גלידה נהדרת. יש סניף בעיר התחתית וחברת האם שלהם היא אניטה שאכלתי בסניפים שלהם בתל אביב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר