ביץ' קלאב חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
ביץ' קלאב חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

ביץ' קלאב: המסעדה החדשה על חוף הים

על חורבות הסטלביץ' והסאן ביץ' פתחו הרשתות קפה קפה ולחם ארז את ביץ' קלאב חיפה - מסעדה עם מטבח פתוח. "יש סטיגמה שהמטבחים בים הם לא נקיים ושהאוכל לא טרי", אומר מנהל הביץ' קלאב דוד דסקל, "פה הלקוחות יכולים לראות את הכל"

פורסם בתאריך: 16.3.21 14:36

חובבי הקולינריה שאוהבים לאכול את הארוחות שלהם מול הגלים – זה המקום בשבילכם. ביץ' קלאב חיפה נפתח בנקודה הכי דרומית של חוף דדו – על חורבות הסטלביץ' והסאן ביץ'. במקום שותפות הרשתות קפה קפה ולחם ארז, והמנהל שלו הוא דוד דסקל שמחזיק ברזומה ארוך במסעדות ובחיי לילה.

"ביץ' קלאב הוא מסעדת חוף שנבנתה בצורה פנסית יחסית עם השקעה גדולה ועם תשומת לב לפרטים הקטנים כמו הפסיפס שנבנה פה, הריהוט המיוחד והמטבח הפתוח, שהוא גם היתרון שלנו שאין לאף מסעדה אחרת בים", אומר דסקל, "יש סטיגמה שהמטבחים בים הם לא נקיים ושהאוכל לא טרי, ופה הלקוחות יכולים לראות את הכל".

מה לגבי התפריט?

"יש לנו מגוון גדול של מנות ראשונות, מנות עיקריות שהן יותר פנסי, וספיישלים. למעשה יש לנו שני תפריטים – בבוקר יש תפריט טאבלט שהמנות בו מוגשות עד 16:00, ושם אפשר למצוא כמו ארוחות בוקר, כריכים, מאפים וקפה, ובשעה 16:00 המנות האלה נעלמות ונשאר התפריט של המנות הראשונות והמנות העיקריות. הרי אף אחד לא אוכל סטייק בבוקר. עובדים פה שני שפים עם דיפלומה – אחד שבנה את התפריט ואחד שעושה את הספיישלים ומתמחה באוכל אסייתי".

 

 

יהיה סושי?

"יהיו פה ערבי קונספט כמו ערב סושי וערב באנים. השקענו בהגברה טובה מאוד ובתאורה חכמה, שבלחיצה אחת היא יורדת למצב לילה ונותנת אווירה קיצית, צעירה ומרעננת עם מוזיקת דיפ האוס. עשינו את זה מתוך מחשבה שיהיו פה ליינים וקבלות שבת. אנחנו רוצים שהמקום יישאר פנסי ולא להרוס אותו עם מסיבות קרחנה".

תפריט ההרצה של ביץ' קלאב כולל ארוחות בוקר (69 שקל, זוגית ב-129 שקל); בריוש ביץ' סטייל – פרוסת פאן די מי מטוגנת בחמאה, קרם ארטישוק כמהין, סלמון מעושן, ביצה עלומה, שמנת חמוצה ובצל ירוק, עם סלט אישי ושתייה קרה או חמה לבחירה (52 שקל); ושקשוקות (62-58 שקל). למנות ראשונות תמצאו פרחי כרובית, משאוושה חציל וחומוס, קרפצ'יו, סיגר דגים, פולנטה פטריות וסביצ'ה (52-32 שקל). בגזרת הסלטים יש חלומי, קיסר, ברזל וקינואה (66-58 שקל), וכמו כן תוכלו להזמין פיצות מהטאבון (66-54 שקל) ופסטות (64-52 שקל). המנות העיקריות הן מוקפץ אסייתי (64 שקל); סלמון בעשבי תיבול (92 שקל); שניצל, חזה עוף והמבורגר (64 שקל); אנטרקוט 300 גרם בגריל (129 שקל); ופיש אנד צ'יפס (71 שקל). הקינוחים הם קראק פאי, עוגת גבינה אפויה ועוגת שוקולד חמה (42 שקל); וקרם ברולה ופאי לימון ופיסטוק (44 שקל).

טלפון: 04-6626791

 

ביץ' קלאב חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

ביץ' קלאב חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. מיכאל

    מקום שכתוב כבר על התפריט " פושט רגל" !! יקר מאד על תמורה. בינונית מינוס

  2. טליה

    מקום מהמם, התאורה והעיצוב מתוכנן בצורה מוקפדת,אווירה נעימה, מבחר מנות מגניבות! אוכל טעים והשירות מצויין כמובן שיחזור.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר