בשר של The Smoker
בשר של The Smoker

זוהר רוימי חושף את הסוד של The Smoker

טרנד הבשרים המעושנים במשלוחים צובר תאוצה, ואליו הצטרף גם זוהר רוימי, הלוא הוא The Smoker. "הגלייזים שאני מורח על הבשרים הם מיוחדים מאוד", הוא מספר, ורק מחכה שהקורונה תיעלם כדי לפתוח מסעדה

פורסם בתאריך: 17.3.21 09:17

לפני שבועיים פתח זוהר רוימי את The Smoker – העסק הביתי שלו לעישון בשרים – כתחנת ביניים עד שיפתח את המסעדה שעליה הוא חולם מאז שהיה בן 12. אז הוא התחיל לעבוד כשוטף כלים באולם אירועים בעיר הולדתו בית שאן, והתקדם עד לדרגת יד ימינו של השף.

למדת את המקצוע?

"כשעברתי לחיפה התחלתי ללמוד, ואני בוגר קורס אה לה קארט במכללת השף, שהוא קורס יוקרתי ויקר. הייתי סו שף ברשת בשרלה, עבדתי ב-BP, ועד לא מזמן הייתי שף בשרים של חברת עומר מיט שואו שעושה בממוצע שמונה אירועי בשר בכל יום. גם עכשיו אני מכין בשרים מעושנים לאירועים".

מה מיוחד בבשרים שלך?

"הגלייזים שאני מורח על הבשרים הם מיוחדים מאוד, למשל הגלייז בירה והגלייז שזיפים, אבל לא בהגזמה, כדי שזה לא ישתלט על טעם הבשר. יש כאלו שמבקשים בשרים נטורל, רק עם תבלינים וללא גלייז, ואלו הם לרוב מי שאוכלים פליאו. גם הנקניקיות שלי בטעמים שונים הן מיוחדות".

מתי אתה מתכנן לפתוח מקום?

"אני מחכה שהקורונה תעבור ושנחזור לשגרה בפול גז. בינתיים עסקים נסגרים על ימין ועל שמאל, ודי מסוכן לקחת עכשיו ריזיקה. אני רוצה ללכת על קרקע בטוחה".

צריך להזמין מראש?

"אין צורך. בכל בוקר אני מכין את כל הנתחים לאותו היום, כך שתמיד יהיה כל מה שמופיע בתפריט. זה בדיוק כמו להזמין פיצה, רק שתקבלו בשר מעושן בטעמים חדשים שלא תמצאו במקומות אחרים".

 

 

תפריט המנות הראשונות: הפטריות של יעל – פטריות מוקפצות ברוטב צ'ימיצ'ורי (30 שקל); עראיסוני הבית – חמש יחידות של פיתות קטנות בליווי של טחינה, סחוג ירוק וסלט עגבניות חריף (35 שקל); נקניקיית סימה – שלוש נקניקיות עם עמבה ופיסטוקים (40 שקל); נקניקיית ליליאן – שלוש נקניקיות חריפות עם ארבעה סוגי פלפלים (40 שקל); נקניקיית נסרין – שלוש נקניקיות פיקנטיות על בסיס טלה וצנוברים (40 שקל).

הארוחות כוללות קילוגרם אחד של בשר, ירקות שורש, פרנה אישית ושלושה רטבים: מיקס בשרים מושחת (250 שקל); עוף שלם בגלייז ג'ק דניאלס ודבש עם טימין (100 שקל); אסאדו בגלייז ברביקיו (220 שקל); אונטריב בגלייז סילאן עשיר (230 שקל); פיקניה בגלייז בירה (240 שקל); וסינטה בגלייז שזיפים (250 שקל).

כתוספת יש מיקס בטטה ותפוח אדמה (20 שקל), ו-The Smoker מציע גם כריכים של לחם פרנה עם בשרים (45 שקל). מהרטבים תוכלו לבחור צ'ימיצ'ורי, קונפי שום, ריבת בצל, קולי פלפלים חריף, ברביקיו ואיולי צ'יפופו (שמונה שקלים).

פתוח למשלוחים בלבד בכל יום בשעות 23:00-18:00. טלפון: 053-3443212.

 

בשר של The Smoker

בשר של The Smoker

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר