בר משקאות מקצועי. Sangria Restaurant Tapas (צילום: חגית הורנשטיין)
בר משקאות מקצועי. Sangria Restaurant Tapas (צילום: חגית הורנשטיין)

ושוב איתכם: לוקיישן חדש למסעדת Sangria

אחרי הקורונה והסגרים, בדיוק ביום הולדתה השביעי של המסעדה, החליט בוריס קוגניצקי, השף והבעלים, שהוא משנה מקום וחוזר להגיש אוכל ספרדי אותנטי עם טוויסט ישראלי. תמצאו אותו עכשיו ברחוב הבנקים 5, צמוד למלון דיאנה

פורסם בתאריך: 5.4.21 18:55

בוריס קוגניצקי, השף והבעלים של מסעדת Sangria Restaurant Tapas עושה זאת שוב. לאחר שמסעדת השף הייתה סגורה בתקופת שני הסגרים הראשונים, בסגר השלישי הוא נשבר והחל לעבוד על תפריט משלוחים מותאם, ואילו עכשיו הוא שוב ממציא את עצמו מחדש והפעם בדמות לוקיישן חדש ברחוב הבנקים 5, צמוד למלון דיאנה, בדיוק ביום הולדתה השביעי של המסעדה.

לעומת המסעדה ברחוב משה אהרון, זהו חלל מרווח ומפואר בפינת הרחובות הבנקים ויפו, שיכול להכיל בקלילות כ-100 סועדים. במסעדה יש בר משקאות מקצועי, עליו הופקד הברמן נתי גוזמן, הרכש החדש מאומניבור שנסגרה, וכן מטבח פתוח, כיאה למסעדות שף שאין להן מה להסתיר. בקומה השנייה ישנו חלל גדול נוסף, שבו ניתן לקיים אירועים קטנים, מותאם לישיבות צוות וכנסים. קוגניצקי מאושר לחזור לנורמליות ויותר מכל לתפריט המקורי של המסעדה, המגישה אוכל ספרדי אותנטי, עם טוויסט וקריצה לחך הישראלי. הוא נרגש שוב מהאפשרות להוריד מהאש ולהגיש ישר לצלחת שזו המהות של המסעדה, מה שלא ניתן היה לעשות במשלוחים. התפריט כולל טאפאסים, מרקים, מנות ביניים, עיקריות וקינוחים, כולן מוקפדות ועשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

בימים א'-ה' בין השעות 16:00-12:00 יש אפשרות לבחור עסקית מתוך מגוון הצעות, הכוללת סלט ולחם, מרק לבחירה ומנה עיקרית (העלות נקבעת על פי המנה העיקרית). החל מהשעה 18:00 חוזרים לתפריט הטאפאסים והעיקריות הקבועות.

 

 

תפריט הטאפאסים כולל: סקלופס בקרם גזר (68 שקל); לנגוסטינים בחמאת מרווה (56 שקל); ארטישוק ספרדי צרוב על הפלנצ'ה, מונח על קרם עגבניות, בנגיעת פסטו (39 שקל); פילה ברבוניה על חציל קלוי מעושן, שמן זית ומיץ הדרים (56 שקל); מולים – קערת מולים קנדים שחורים מבושלים ביין לבן, שום וחמאת עגבניות (56 שקל); גבינת מנצ'גו מטוגנת – מדליוני גבינת כבשים ספרדית בציפוי פריך על רוטב איולי (41 שקל); אמפנדה – פאי בצק שמרים במילוי בקר, בצל, זיתים שחורים וביצה קשה (38 שקל) צ'וריסוס בקר (38 שקל); אנשובי ספרדי על לקט עגבניות שרי צרובות בשמן זית, שום ועשבי תיבול (42 שקל); סביצ'ה לוקוס עם אשכולית אדומה ורוטב מנגו (64 שקל); טרטר סלמון (42 שקל); דגים קטנים מטוגנים (38 שקל); מרק דייגים (52 שקל)חמון עם מלון (48 שקל); קלמרי צרוב בפסטיס (42 שקל).

תפריט העיקריות כולל: זנב שור – מנה ספרדית קלאסית של נתחי זנב שור מבושלים עם עצם ביין לבן, ירקות שורש במשך שש שעות לפחות (86 שקל); פאייה – אורז עם פירות ים משתנים בהתאם לטריות הדגה (92 שקל); דג היום (92 שקל); שוק אווז בסיידר תפוחים מונח על פירה תפוח אדמה קרמי ופרוסות תפוחי עץ אפויים (94 שקל); אוסובוקו טלה ברוטב יין אדום, מוגש על אורז זעפרן, צימוקים, שבבי שקדים וגרגרי חומוס (102 שקל); רולדה פאלדה מעושנת עם תפוח אדמה מדורה (87 שקל).

רחוב הבנקים 5, פתוח כל יום בין השעות 23:00-12:00, טלפון: 077-3301067

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר