נטו בשר. Piza Meat
נטו בשר. Piza Meat

Piza Meat: בלי טיפת גבינה

בימי הקורונה, כשלא הייתה לו עבודה בשיפוצים, החליט נתנאל אדרי מקרית חיים להמציא את עצמו מחדש ופתח את Piza Meat - פיצרייה בשרית כשרה. גם אם תבקשו, גבינה לא תקבלו. כרגע הוא עובד במתכונת של משלוחים בלבד

פורסם בתאריך: 6.4.21 17:07

עוד כשהיה נתנאל אדרי, 32, מקרית חיים, לוחם בסדיר, הוא היה מבשל לחברים בגדוד ארוחות שגרמו להם ללקק את האצבעות. מאז השתחרר מהצבא עבד במטבחים של לא מעט עסקים בציר אח"י אילת. הוא היה מנהל ה"בולס", שותף בהקמת "פיצה מאנץ'", ב"ג'חנון של אמא" ועוד.

"אני במקצוע שיפוצניק, אבל תמיד אהבתי את הבישול", הוא מספר, "כשהגיעה הקורונה והפסקתי לקבל עבודות, חשבתי מה לעשות עם כל הזמן הפנוי, ועלה לי רעיון לעשות פיצה בשרית כשרה. שבוע לפני פסח פתחתי את  Piza Meat להרצה, וכרגע אני עובד במתכונת משלוחים בלבד".

אין גבינה?

"במקום גבינה יש רוטב מבושל מעגבניות טריות".

אם אבקש תוספת גבינה לא אקבל?

"לא, זה נטו בשר".

בהמשך תפתח מקום?

"זו השאיפה, אבל אני חייב לבדוק את השוק ואת הביקוש. זה מוצר חדש וברגע שהוא יתפוס, אני אקח מקום, אעשה השקה גדולה. יש לי את כל הציוד – תנור פיצה כמו בפיצרייה, מקררים, מקפיאים וכל מכשירי החשמל. המוטו שלי הוא שהלקוח יקבל את הפיצה שלו הכי טרייה, לכן אני מכין בכל יום הכל מחדש. גם לגבי משלוחים, אני רוצה שהלקוח יקבל פיצה חמה ומהבילה, לכן בשלב זה המשלוחים הם רק לקריות. אני משלם אקסטרה לשליח כדי שהפיצה תצא ממני לבית הלקוח, בלי עצירות בדרך".

 

איך הולך עד עכשיו?

"ברוך השם".

תפריט הפיצות כולל: רגילה – עם רוטב עגבניות, בשר בקר טחון ופטרוזילה (45 שקל); הבית – רוטב עגבניות, בשר בקר, רצועות בצל סגול, עגבניה, זיתי קלמנטה, פטרוזילה (60 שקל); אנטיפסטי – רוטב עגבניות, חצילים, פטריות, גמבה, פטרוזילה (50 שקל); סביח – רוטב עגבניות, בשר בקר, בצל, חציל, ביצה קשה ופטרוזיליה (55 שקל); פרגית – רוטב עגבניות, נתחי פרגית,  בצל, עגבניה ופטרוזיליה (60 שקל); מרגז – רוטב עגבניות, בשר בקר וכבש, רצועות נקניקיות מרגז, פלפל חריף, פטרוזילה (70 שקל).

כמו כן, ניתן להזמין מנות ראשונות, סלטים ותוספות: נקניקיות חריפות (40 שקל); שניצלונים (35 שקל); 6 יחידות ערייס (40 שקל); סלט ישראלי קצוץ (30 שקל); סלט עוף (40 שקל); צ'יפס (20 שקל); צ'יפס בטטה (25 שקל); טבעות בצל (25 שקל); רטבים לבחירה ללא תשלום – טחינה, עמבה, צ'ימיצ'ורי, חריף, רוטב שום, צ'ילי מתוק וברביקיו.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 24:00-12:00, טלפון להזמנות: 055-5630869

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר