"הקונדיטוריה שמו" בציר מוריה
"הקונדיטוריה שמו" בציר מוריה

בקרוב בציר מוריה: "שמו בייקרי" הראשון

לצד הקונדיטוריה הוותיקה ייפתח בקרוב "שמו בייקרי". יוחאי שמו מסביר את הקונספט: "לא תהיה ישיבה במקום, יהיה רק טו גו, עם מיתוג קצת שונה, אבל הכל יהיה פיין. תחשבי על מי שהולך במוריה ומתחשק לו קפה מצוין, כריך טוב או קרואסון שקדים טרי"

פורסם בתאריך: 18.4.21 19:33

השמועות שרצו ברשת על פתיחת בית הקפה הראשון של "הקונדיטוריה שמו" היו מוקדמות ולא ממש נכונות. לאחר 20 שנה, החליט יוחאי שמו, אחיו של מיקי ומי שמנהל את הקונדיטוריה הקטנה בשדרות מוריה, לרכוש גם את החנות הצמודה ובכך להרחיב את הקונדיטוריה, כך שתוכל להכיל מוצרים מגוונים נוספים.

"זה לא הולך להיות בית קפה קלאסי ולא תהיה ישיבה במקום", מסביר שמו את הקונספט החדש, "לא יהיו פה כיסאות ושולחנות, זה יהיה סוג של בייקרי משודרג. יהיו בו הרבה סוגי לחמים שאין לי מקום בשבילם כיום בקונדיטוריה, המון סוגים של פוקאצ'ות, מאפים, קרואסונים וכריכים משודרגים מלחמניות פרצל ולחמים משובחים אחרים".

 

 

למה לא תהיה ישיבה במקום? יש לכם מרפסת מתאימה.

"הקונספט יהיה רק טו גו, עם מיתוג קצת שונה, אבל הכל יהיה פיין. תחשבי על מי שהולך במוריה ומתחשק לו קפה מצוין, כריך טוב או קרואסון שקדים טרי. הכל יהיה מוכן, הוא לא יצטרך לחכות, אלא רק להיכנס, לבחור כריך, מאפה, מוזלי, משקה קר או חם או פירות חתוכים כמו באירופה ולהמשיך בדרכו. הקונדיטוריה תישאר חלק נפרד, רק עם יותר מוצרים שכיום אין לי מקום בשבילם".

יש מחשבה להפוך את כל הסניפים לכאלה?

"זה קונספט חדש שלא התנסינו בו. אנחנו נתנסה, נבדוק איך זה מתקבל ונעשה חשיבה לגבי שאר הסניפים. במקרה, גם בצמוד לסניף שלנו ברמת השרון התפנתה חנות, אז לקחנו אותה, ויש שם מחשבה דומה. אנחנו לא ממהרים, אני פה מ-2002, שזה מטורף, ותמיד עשינו דברים לאט ובאיזי, כך גם נמשיך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. כרמליסטית

    מעולה. עד היום הייתה חסרה מאפייה טובה באיזור הכרמל. תודה לשמו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מחירים יקרים למאפים או עוגות סבירות לא הבנתי אף פעם את ההתלהבות משמו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוצים בית קפה.מאז שארז עזב אין בית קפה טוב בסביבה

  4. רינה, כרמל

    שמן הוא היחיד שאני קונה אצלו עוגות ומאפים, כבר שנים. הכי טוב בחיפה.

  5. אלי

    ניסיון לחקות את הבייקרי בתל אביב… או כל הבייקריס בניו יורק… לא יצליח לכם כי בשדרות מוריה ובחיפה בכלל אין תנועה רגלית… הכל ברכב… בגלל הטופוגרפיה של הכרמל… אתם עושים טעות… אין לכם שם תנועה רגלית סואנת…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר