חומוס "שיבת ציון" (צילום: עמירם שלוש)
חומוס "שיבת ציון" (צילום: עמירם שלוש)

אמנות הכנת החומוס

ב"חומוס שיבת ציון" החדש בעיר התחתית משלבים אמנות עם חומוס משובח, חם וטרי. בעודכם מנגבים את הצלחת, תוכלו גם ליהנות מעבודות אמנות שמעטרות את קירות המסעדה

פורסם בתאריך: 19.4.21 12:05

תשכחו מכל מה שידעתם על חומוסיות בחיפה, כי ב"חומוס שיבת ציון" החדש בעיר התחתית, יוצאים מהקופסה בכל הקשור לאוכל מזרחי ותרבות, ויוצרים חיבורים לאמנות מקורית שתוצג על קירות המסעדה במשך כל השנה. יריית הפתיחה הייתה למעשה בפורים האחרון, כשסטודיו "זה מה ניש" אירגן פסטיבל של ציורי קירות בשם Musk Off ואותם אמני גרפיטי, מאיירים ומקעקעים שקישטו לנו את הקירות, יציגו בתערוכות מתחלפות.

"חלק גדול מהפסטיבל היה הכנה לזה שאנחנו לוקחים את העסק הזה, זה היה חלק מהתוכנית שלנו לשפר את הרחוב לטובת העסקים בו", אומר עמירם שלוש, בעל הסטודיו ויוזם הרעיון, שהצטרף לאחרונה לאחיו דניאל, שעבד בארבע השנים האחרונות ב"חומוס אליהו", שהיה באותו מיקום והפך לאחרונה לחומוס "שיבת ציון".

חומוס "שיבת ציון" (צילום: עמירם שלוש)

חומוס "שיבת ציון" (צילום: עמירם שלוש)

עמירם, היה לך עסק אוכל בעבר?

"לא, אני מתעסק בשיווק, וזה גם מה שאעשה פה. הולך להיות מעניין עם האמנים שיציגו פרינטים ודברים מגניבים שאפשר יהיה לרכוש, או סתם ליהנות מהם. לגבי המסעדה אנחנו בדיוק בבניית תפריט מורחב, נכניס מנות חדשות".

 

 

מה הייחוד של החומוס?

"זה חומוס חם שנטחן בכמויות קטנות, רק כשמתקבלת הזמנה, כך שהוא תמיד טרי וחם. כל יום מכינים תוספות טריות מחומרי גלם הכי טובים שיש בשוק, כמו פטריות, חצילים, כרובית שתיכנס בקרוב לתפריט, בצל מטוגן, שקשוקה ששמים על החומוס. הכל טרי ובמחירים עממיים".

תפריט הרצה: חומוס נקי/גרגירים/טחינה/פול (מנה קטנה 24 שקל, גדולה 28 שקל); חומוס עם ביצה (26/30 שקלים); קומפלט – פול, גרגרים, טחינה, ביצה (26/30 שקלים); חומוסביח – טחינה, חצילים, ביצה (32/36 שקלים); חומוס פטריות (32/36 שקלים); משאושה – חומוס, טחינה, גרגרים, שום, לימון (26/29 שקלים); חומוס שקשוקי (30/34 שקלים); חומוס טבעוני – שווארמה (35/39 שקלים); סלט ירקות (13/23 שקלים); סלט הדוכס – ירקות, גרגרים, טחינה וביצה (20/28); שקשוקה (30 שקל); צ'יפס (עשרה שקלים). ניתן לקנות חומוס או טחינה במשקל (15/20 שקלים לרבע או חצי קילו).

שיבת ציון 2, פתוח בימים א'-ה' 10:00-17:00, שישי 10:00-14:00. טלפון למשלוחים בכל חיפה: 04-6516430.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר