שירנסקי מארח (צילום מתוך דף הפייסבוק)
שירנסקי מארח (צילום מתוך דף הפייסבוק)

שירנסקי שוב מארח

לאחר שלוש שנים ב"נמל 24" החליט השף שירן שורק שהוא חוזר לארח זוגות וקבוצות אצלו או אצלם בבית. "האהבה שלי לבישול זו התרפיה שלי", הוא אומר, "ככה אני חווה את הביטחון העצמי. אני אוהב ליצור ולתת לאנשים את ההרגשה שהם והאוכל הכי חשובים"

פורסם בתאריך: 25.4.21 14:37

שירן שורק היה אחד השפים הראשונים בעיר שאירח אנשים אצלו בבית לארוחות שף. זה היה לפני כשש שנים, אך ב-2016 הוא נטש את הקונספט והצטרף ל"נמל 24" של השף והבעלים רן ראש, אותו הוא מגדיר עד היום כ"חבר, אבא, דוד יקר, הוא הכל ביחד". לאחר שלוש שנים, הוא החליט שוב להתמקד בעצמו ולחזור לארח אנשים, ופתח בפעם השנייה את המיזם "שירנסקי מארח".

"האהבה שלי לבישול זו התרפיה שלי. ככה אני חווה את הביטחון העצמי, ככה אני יוצר, וככה אני נקשר לעצמי. אני אוהב ליצור ולתת לאנשים את ההרגשה שהם והאוכל הכי חשובים, וכמובן שייהנו מהשירות ומהיצירה שמתרחשת מולם. הגישה שלי היא לארח ולהעביר את זה הלאה. זה לא משנה לי אם זה לקבוצות, או לזוגות, אצלי בבית, או אצלם, העניין הוא נטו ליצור חוויה, נטו להנגיש את האוכל עם הפרודוקטים הטריים ביותר, עם המוצרים הטובים ביותר, עם אפשרות לגמישות הכי אישית והכי אינטימית שבן אדם יכול לקבל וזה לב העניין".

שירנסקי מארח (צילום מתוך דף הפייסבוק)

שירנסקי מארח (צילום מתוך דף הפייסבוק)

יש לך תפריט קבוע?

"אין לי תפריט, כל ארוחה היא יצירה חדשה. כמובן שזה מסע, אתה מחבר בין יצירות, אבל זה כמו שיר או נגינה על גיטרה, שתמיד יוצא משהו חדש, אז גם אצלי, כי אני מביא מעצמי בכל פעם משהו חדש. זה גם מאוד תלוי בקונספט, לזוגות אני מכין ארוחת טעימות של כשמונה מנות מצולחתות לכל אחד. זה מאוד דינמי והארוחה משתנית מקבוצה לקבוצה".

 

 

יש לך סגנון שהוא ברור שלך?

"זה יותר סגנון ספרדי של טפאסים ויותר אוכל שהוא מהמחבת לצלחת. כמובן שיש בו נגיעות של אלף ואחד דברים, שאני נחשף אליהם וחווה אותם בכל הקריירה, אם אלו הרטבים בסגנון צרפתי של 'הנמל 24', המון דגים ומאכלי ים. כבר בגיל 5 עמדתי לבד במטבח ועשיתי ניסיונות על עצמי. בשנים האחרונות התחלתי לפתח את הטעם והסגנון שלי. אני מכין מנות ממקסימום שלושה מרכיבים, אני מאוד מאמין בפשטות ובאוכל מנחם. כל ארוחה שלי מורכבת מחומרי גלם שנקנו באותו בוקר בשוק, לא משנה כמה משתתפים בארוחה".

היית בטפאס ברים בברצלונה?

"הייתי בהמון מקומות, הסתובבתי המון, לצערי, לא יצא לי עדיין להיות בברצלונה".

להזמנות: 054-4714766.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר