(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק - תבשילים קייטרינג שבועי)
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק - תבשילים קייטרינג שבועי)

יש מי שמבשל לכם

הקייטרינג של ספיר ופיני חרמוני בא לענות על צורך של אנשים מבוגרים או הורים עובדים ועסוקים שמחפשים פתרון לארוחה חמה מדי יום. קו המשלוחים שלהם מגיע פעמיים בשבוע לכל לקוח עם מנות ארוזות שהוא בחר מתוך תפריט קבוע

פורסם בתאריך: 3.5.21 14:08

מבשלים סיר שלם בשביל מנה אחת ואז נתקעים איתו כל השבוע? אתם שכירים או עצמאים ללא הסדר ארוחות? יש לכם הורה מבוגר שמתקשה עם קניות ובישולים? יש פתרון והוא יסדר אתכם לכל השבוע. האחראים לכך הם ספיר ופיני חרמוני, שפתחו לפני כחצי שנה בנהריה את "תבשילים קייטרינג שבועי". הם חיפאים במקור שעזבו לפני שלוש שנים, אבל לפני כחודשיים חזרו לפה, כשהעסק החל לתפוס תאוצה.

"בעקבות מקרה אישי שקרה לסבא של אשתי", מספר חרמוני, "היינו מסתכלים על כל האנשים סביבו, כשהם מתרוצצים, מתפעלים, עושים קניות ובישולים, ובעצם כל האנרגיות התרכזו סביב האוכל. כך נולד הקונספט לתת מענה לאנשים מבוגרים שאינם יכולים לדאוג לעצמם לארוחה חמה. מאוחר יותר זה התרחב, והיום כבר מזמינים מאיתנו הורים לילדים קטנים, מורות שנהנות מהסדר הארוחות להן ולבני המשפחה, נכים, או אנשים שמתגוררים לבד".

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק - תבשילים קייטרינג שבועי)

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק – תבשילים קייטרינג שבועי)

איך זה עובד?

"בנינו קו משלוחים שמגיע פעמיים בשבוע לכל לקוח, עם מנות ארוזות שהוא בחר מתוך תפריט קבוע. מתוך כ-12 מנות, הוא בוחר לעצמו מנות לחמישה ימים. הוא יכול לגוון עם מנות שונות לכל יום, הוא יכול לבחור שלא, זה נתון לשיקולו ולטעמו. ביום ראשון אנחנו מספקים לו שלוש מנות וביום שלישי עוד שתי מנות, כך שהוא מסודר לכל השבוע. מנוי כזה עולה 199.90 שקלים".

ומה עם שישי-שבת? אפשר להזמין עוד שתי מנות?

"בוודאי, בתוספת של 35 שקלים לכל מנה נוספת. אם אותו לקוח מעוניין במנוי נוסף, הוא יעלה לו 179.90 שקלים".

 

 

מה הקשר שלכם לאוכל?

"לאשתי יש רקע חובבני אמנם, אבל היא מאוד אוהבת את המטבח, היא מארחת בחסד ובשלנית מצוינת. אני לא בעסק, אני עובד ב'וולוו' בחיפה. האוכל שאשתי מבשלת זה אוכל מסורתי מרוקאי, אך מתאים לכל חך, כי הוא מאוד מגוון".

התפריט כולל מנות עיקריות: קציצות בקר במבחר רטבים (עגבניות/רוטב לימוני/בצל וקינמון); דג של שבת (פילה אמנון חריף/לא חריף); קציצות הבית במעטפת סולת; פלפל ממולא; עוף בגריל; קוסקוס הבית עם ירקות ועוף; קציצות דגים.

תוספות: אורז לבן או צהוב; תפוח אדמה אפוי או מבושל; שעועית ירוקה או צהובה; בורגול; פירה; פסטה ברוטב או ללא.

טלפון להזמנות: 054-3903030. משלוחים בחיפה וטירת כרמל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר