בשרים משובחים. אטדגוס
בשרים משובחים. אטדגוס

"עשיתי קופי פייסט לאיכות, רק במקום מסודר"

הגרילמן אלי אטדגי החליט שהגיע הזמן למקום משלו ופתח את מסעדת הבשרים "אטדגוס", המציעה את התפריט המשובח והמוכר שלו. במקביל, הוא ממשיך להגיע למנגל בבתים פרטיים ובאירועים

פורסם בתאריך: 5.5.21 12:26

לפני שנתיים וחצי התראיין אלי אטדגי ל"כלבו – חיפה והקריות" וחלם להיקרא "איש הבשר של ישראל". שנה קודם הוא הפך לגרילמן מקצועי, כזה שמגיע למנגל בשרים משובחים בבתים של אנשים, רובם מפורסמים. אטדגי היה מהראשונים בארץ שהתחילו עם הטרנד הזה, ובתוך זמן קצר הפך לכוכב עולה בשמי הקולינריה בארץ. חשבון האינסטגרם שלו יכול להעיד על כך – בתוך שנתיים נוספו לו 100 אלף עוקבים. כיום, גם באשמת שנת הקורונה, השוק יחסית מוצף בשפים וגרילמנים שמבשלים ללקוחות על פי הזמנה בביתם, ואטדגי החליט שזה זמן מצוין לפתוח מקום משלו בשם "אטדגוס".

אטדגוס

אטדגוס

הפסקת עם הארוחות המוזמנות?

"ממש לא, אבל אני כן חושב על העתיד. בגדול, אני מבסוט ממה שאני עושה, כיף לי. בסוף השנה  אהיה בן 40, וכמה עוד אוכל להתרוצץ בכל הארץ. ביום העצמאות היו לי תשעה אירועים, האחד אחרי השני. את יכולה להבין איך הייתי כשהגעתי ב-02:30 בלילה הביתה. מפורק. אני לא אוכל להמשיך בקצב הזה עוד הרבה זמן, לכן אני נערך לעשות שינויים. מה שבטוח, זה לא עומד להיות השינוי היחיד, אבל נשאיר משהו גם לעתיד".

מה הקונספט של המסעדה?

"החלטתי שאני נשאר צמוד לבשר הכי איכותי מרמת הגולן, שהוא יהיה הכי מיושן והכי משויש שיש. מבחינתי, לשמור על איכות הבשר זה קודם כל ולפני הכל. במקום החדש עשיתי קופי פייסט לאותה האיכות, רק במקום מסודר. את כל המנות מהאירועים הכנסתי לתפריט – הקבב המיוחד, סנדוויץ' אטדגוס עם הבשרים המיוחדים שלנו בלחם פרנה או בבגט שאנחנו אופים במקום. כמובן שהרטבים המיוחדים שלי נכנסו לתפריט כמו הקונפי שום, הצ'ימיצ'ורי והבצל המקורמל, מנות בשר בצלחת, כולל טומהוק במשקל 1.3-1.1 ק"ג".

אטדגוס

אטדגוס

 

 

התפריט כשר וכולל כריכים שונים על הפלנצ'ה, ביניהם: אטדגוס – אסאדו מפורק, חזה אווז, אונטריב מעושן, שום קונפי (54 שקלים); פילה עוף בביירן מיוחד (39 שקלים); רוסטביף אנטריקוט (49 שקלים); שווארמה משופרת (39 שקלים), אונטריב (54 שקלים). סנדוויץ' בשר: קבב עם שומן וואגיו ותוספת של צ'יפס / פטריות מעושנות / ירקות מדורה (39 שקלים); אנטריקוט עגלה מיושן (89 שקלים); פילה מיניון (99 שקלים), סינטה אנגוס (89 שקלים); תוספת כבד אווז (50 שקלים). סלטים (49 שקלים): סלט שווארמה / סלט עוף; פיתה עראייס (39 שקלים); בשרים בצלחת לפי משקל (279-99 שקלים); המבורגר שונים (99-49 שקלים); שניצל (29 שקלים).

קניון לב העיר, הרצל 39, טירת כרמל. פתוח בימים א'-ה', 23:00-12:00, ו' עד 15:00 ובמוצ"ש. טלפון למשלוחים בחיפה, טירת כרמל ויישובי חוף הכרמל: 04-6655122.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר