מהתפריט של מסעדת "קרניטס" (צילום: דף הפייסבוק)
מהתפריט של מסעדת "קרניטס" (צילום: דף הפייסבוק)

פיוז'ן קובני מהסרטים

ההשראה לאחת המנות המוגשות במסעדת הסנדוויצ'ים "קרניטס" בעיר התחתית נלקחה מהסרט "השף". רק שכאן בשר חזיר התחלף בנתחי אונטריב ובריסקט של עגל טרי. אפשר להזמין כריכים, ואפשר להזמין פלטות, ובקרוב יתחילו גם עם משלוחים

פורסם בתאריך: 3.6.21 14:54

"קרניטס" היא מסעדת סנדוויצ'ים חדשה שנפתחה לאחרונה ברחוב נתנזון בעיר התחתית. השף דורון נחימוב, אשר ב-12 השנים האחרונות הוביל את המטבח של "אחוזת משכית" בלימן, אחראי על הפיוז'ן הקובני הזה. הפירוש של "קרניטס" בספרדית הוא "בשר קטן", וההשראה למנה נלקחה מהסרט "השף", רק שנחימוב החליף את השימוש בבשר חזיר, בנתחי אונטריב ובריסקט של עגל טרי, שנחים במשרה קובני שנקרא Mojo המורכב משילוב של הדרים, אננס, ג'ינג'ר, צ'ילי ועוד כמה הפתעות מהקאריביים.

"בהתחלה רציתי לעשות פודטראק של אוכל קובני", הוא מספר, "אבל זה נראה לי לא פשוט. מצאתי מקום בלוקיישן הכי מטורף שיש בחיפה. רונן, שהוא חבר ומעצב, עשה לי מקום שמרגיש כמו צריף מול הים על חוף בקובה ובניתי לי מטבח בתוך הצריף".

אבל לא קובה מככבת אצלך במטבח.

"אני מכין גם מנה בטעמים אסייתיים. השורשים שלי יותר לכיוון הזה. אבי נולד בסין וממנו למדתי לבשל. הוא נולד בשנחאי והוא היה מכין אגרולים ומנות סיניות אותנטיות. ממנו שאבתי את ההשראה וקראתי למנה 'שנחאי'".

 

 

יש רק כריכים, אין מנה בצלחת?

"לא, יש גם פלטות, כשליד אני מגיש כל מיני תוספות מהממות שאני מכין, כמו צ'ימיצ'ורי, סלסת עגבניות חריפה שמוגשת עם נאצ'וס מטוגן. אני מכין חריף נהדר ובצל מוחמץ בצבע אדום זוהר שגם לקוח מהסרט, יש לי מנת צ'יפס מפורק שיוצא קריספי ויש גם סלט מעניין עם עדשים שחורות כדי שגם לצמחונים ולטבעוניים יהיה מה לאכול. כמובן שאת הכל אפשר ללוות עם צ'ייסרים מדליקים של טקילה או רום בטעמים. בהמשך אכניס עוד ספיישלים כי בטח יימאס לי אחרי חצי שנה להגיש את אותם הדברים".

איך המחירים?

"מאוד חברתיים. כריך ג'בטה ענק עם 180 גרם בשר, בצל מוחמץ, צ'ימיצ'ורי וסלט קולסלאו יפני עולה 48 שקלים. ניתן להזמין חצי בגט במחיר של 28 שקלים, שזה מחיר חברתי. סלט שמוגש עם נאצ'וס וסלסת עגבניות עולה 30 שקלים, ואילו הפלטה הקטנה (200 גרם בשר) עולה 57 שקלים, והגדולה עם 400 גרם בשר עולה 98 שקלים. הפלטות מגיעות עם הכל – מטבלים, סלט, נאצ'וס וצ'יפס".

רח' נתנזון 6, עיר תחתית. שעות פעילות: א'-ה' 17:00-11:00 או עד שנגמר הבשר. טלפון למשלוחים שיתחילו בקרוב: 04-8376776, 052-2636354

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר