מהתפריט של "דיינר רוסה" (צילום: יח"צ)
מהתפריט של "דיינר רוסה" (צילום: יח"צ)

ארוחת שחיתות ליד מטע בננות

מסעדת "דיינר רוסה" בכרם מהר"ל עברה מהפך והפכה לדיינר משפחתי אמיתי, המציע תפריט בשרי איכותי המתבסס על המבורגרים הנטחנים במקום ולחמניות שנאפות כל בוקר. יש מנות לקרניבורים, לילדים וגם לצמחונים

פורסם בתאריך: 8.6.21 12:29

לאחר מספר גלגולים שעברה "דיינר רוסה", החליטו בעליה, האחים יעל ועופר סלע, ושותפם רועי אדטו, להפוך את משבר הקורונה להזדמנות ושינו את כל הקונספט של המסעדה – ממסעדה רגילה עם צוות מלצרים לדיינר ייחודי שבו הלקוח מגיע לדלפק, מזמין ומתיישב במקום שהורחב ומציע מקומות ישיבה בחצר ענקית לצד מטעי הבננות של כרם מהר"ל.

מהתפריט של "דיינר רוסה" (צילום: יח"צ)

מהתפריט של "דיינר רוסה" (צילום: יח"צ)

בתחילת דרכה, עבדה המסעדה משעות הבוקר, עם תפריט רחב ומסורבל, ואילו עכשיו, מציעה המסעדה, שהיא דיינר משפחתי אמיתי, תפריט בשרי מדויק וסופר מושחת. התפריט מתבסס על המבורגרים הנטחנים במקום ולחמניות שנאפות כל בוקר, כריכים ומגדלי פנקייקים לצד תוספות מפתיעות וגלידה אמריקאית. התפריט העשיר מתאים גם לילדים, לקרניבורים וגם לצמחונים. המקום מציע המבורגרים מעולים כמו בורגר הבוס – 200 גרם בשר עגל, איולי וויסקי, אווז, ביצת עין, גבינת אמנטל, בצל מטוגן, חסה, עגבנייה, בצל סגול וחמוצים, והכל באווירה ייחודית, שממש עושה חשק להישאר וליהנות מצ'ייסר קמפרי, המבורגר טוב ובריזה באוויר הפתוח.

 

 

תפריט ההמבורגרים כולל שישה סוגים שונים של קציצות ותוספות, כולל בורגר טבעוני (95-59 שקלים ל-200 גרם); כריכים – פילי צ'יז סטייק / עוף/ נקניקיית צ'וריסו / סלופי (65-53 שקלים); סלטים (46-42 שקלים); מנה בצלחת – חזה עוף / שניצל / צ'וריסו כולל תוספת – צ'יפס / טבעות בצל / סלט ירוק / צ'יפס בטטה (58-50 שקלים); פנקייקים (47-39 שקלים); ארוחות ילדים (53 שקלים) וקינוחים (32 שקלים).

תחנת דלק דור אלון ליד כרם מהר"ל. שעות פתיחה: א'-ה' 22:00-12:00, שישי 17:00-12:00, שבת 22:00-10:00. טלפון: 053-9378558

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר