מהתפריט של רפאלו (צילום: אסף קרלה)
מהתפריט של רפאלו (צילום: אסף קרלה)

האיטלקייה החדשה

במתחם ביג קריות נפתח סניף של מסעדת "רפאלו", המגישה תפריט איטלקי מדויק. הבצקים, הפסטות, הרטבים והקינוחים נעשים במקום בחדר שקוף מול עיני הסועדים

פורסם בתאריך: 23.6.21 17:44

מאז 1993 ועד היום, ב"רפאלו" מגישים מטבח איטלקי מדויק, תוך כדי הקפדה על ייצור עצמי של פסטות, בצקים, רטבים וקינוחים. לאחר אינספור מסעות קולינריים לאורכה ולרוחבה של ארץ המגף, בהם נעשו תחקירים ונלמדו הסודות הכי כמוסים, התפריט התייצב עם ניחוח קלאסי לצד מודרניות וחדשנות האופיינית לאיטליה.

חלל המסעדה עוצב בצורה חדשנית (צילום: אסף קרלה)

חלל המסעדה עוצב בצורה חדשנית (צילום: אסף קרלה)

הסניף בחיפה שופץ במהלך הסגרים, והשבוע נפתח גם הסניף במבנה מרשים בביג קריות. חלל המסעדה עוצב בצורה חדשנית, עם בר גדול ומרשים וחדר וי איי פי מרווח המאובזר במיטב הטכנולוגיה לאירועים פרטיים וכנסים בקומה העליונה. גם המטבח מאובזר בציוד החדש ביותר, וישנו, כמובן, חדר הפסטה השקוף והרחב הפונה למסעדה, שבו מכינים מדי יום את כל הפסטות והבצקים במלאכת עבודת יד קפדנית. דגש מיוחד הושם גם על האקוסטיקה, הריהוט והתאורה שבמקום. בנוסף, ב"רפאלו" פועלת מעדניה המציעה את מיטב מוצרי המזון האיטלקיים. אופציה מצוינת לקחת הביתה או כמתנה מושלמת.

 

 

המסעדה שייכת לשלוש זכייניות: נטלי אוחיון, לירז סירין וגלית אביצרור, שללא ספק הן כוח נשי ועוצמתי, והן גם הבעלים של הסניף הכשר בקריון. השלוש אחראיות על העיצוב האלגנטי, האווירה במסעדה ועל השירות הקשוב והמשפחתי, שמשלימים חוויית אירוח לכל המשפחה, לבילוי רומנטי או לפגישת עסקים.

מתחם ביג קריות, פתוח בכל יום מהשעה 18:00 (זמני). טלפון: 6632* שלוחה 4 (לא כשר)

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר