מהתפריט של Beerline (צילום: דף הפייסבוק Beerline)
מהתפריט של Beerline (צילום: דף הפייסבוק Beerline)

אירופה הקטנה בציר אח"י אילת

סלאבה גודצ'ינקו פתח בקרית חיים את Beerline, שבו הוא מגיש בירות משובחות מהחבית לצד אוכל אירופי, בדיוק כמו בגרמניה ובצ'כיה. "המטרה שלי" הוא אומר, "שהחיפאים יבואו לבלות בקריות"

פורסם בתאריך: 28.6.21 16:55

לפני כשנתיים שנים פתח סלאבה גודצ'ינקו את Beerline, דוכן קטן עם כמה כיסאות בר בקומה הראשונה של הסיטי סנטר במושבה הגרמנית. הקונספט היה סוגים שונים ומיוחדים של בירות מהחבית, כשלצידן מוגשים מבחר נקניקיות, פירות ים או דגים מעושנים מעשה ידיו. השוס היה דווקא הבירות, אותן ניתן היה לקחת הביתה בבקבוקי פלסטיק של ליטר וחצי, עם הבטחה שהבירה תחזיק מעמד במקרר לפחות כמה ימים, ומה יכול להיות יותר טוב מאשר לשבת בפיג'מה ונעלי בית בסלון הביתי ולשתות בירה מהחבית?

הקונספט פרח – וזה לא מפתיע – בתקופת הסגרים, כשבירה טרייה מהחבית הייתה מצרך מבוקש ונדיר. עם החזרה לשגרה, זיהה גודצ'ינקו צורך לפתוח מקום גדול יותר, ובחר לעשות זאת בציר הבילויים באח"י אילת בקרית חיים.

"המטרה שלי", הוא אומר, "לגרום לחיפאים לבוא לבלות בקריות, והצלחתי. המקום תפס, ובכל שבוע הוא מתמלא יותר ויותר. בסופי שבוע מפוצץ כאן, לכן עדיף להזמין מקום. בחוץ יש כ-30 מקומות ישיבה ובפנים כ-50. זה נחשב למקום קטן אבל מאוד מוצלח".

26 סוגי בירות מהחבית (צילום: דף הפייסבוק Beerline)

26 סוגי בירות מהחבית (צילום: דף הפייסבוק Beerline)

קרית חיים היא חיפה.

"אולי אדמיניסטרטיבית, אבל פיזית היא קריות. חיפאים לא באים לשבת בקרית חיים, אפילו שזה בסך הכל 10 ק"מ, ואליי מגיעים. אני מגיש לצד 26 סוגי בירות מהחבית, אוכל אירופי, בדיוק כמו בגרמניה ובצ'כיה. זו רמה אחרת של אוכל אירופי, שאולי יש כמוהו בתל אביב, אבל אין בחיפה. ההגשה היא מהירה, בתוך שלוש-ארבע דקות מרגע ההזמנה, המנה מוגשת לשולחן וזה לא פאסט פוד. מהיר כמו במקדונלד'ס, אבל הטעם של שלושה כוכבי מישלן".

אגב משלוח בירות. כמה זמן בירה מחזיקה מעמד מהרגע שנמזגה?

"מאוד תלוי בסוג הבירה. בירה לא מסוננת מחזיקה כשלושה-ארבעה ימים במקרר. בירה מסוננת תחזיק עד 10 ימים. היא נחשבת טרייה מרגע פתיחת הבקבוק. אנחנו משתמשים בטכנולוגיה של ואקום – מעבירים את הבירה מהחבית ישר לבקבוק בוואקום, כך שלא נכנס אוויר לבקבוק. המוטו שלנו: משלוח מהיר, איכות ללא פשרות, בכמה שפחות כסף".

 

 

מחירי הבירות משתנים: שליש ליטר עולה 27-16 שקלים; חצי ליטר עולה 35-24 שקלים; בקבוק של ליטר וחצי עולה 76-49 שקלים.

מהתפריט של Beerline (צילום: דף הפייסבוק Beerline)

מהתפריט של Beerline (צילום: דף הפייסבוק Beerline)

התפריט כולל: טארט פלמבה – בצק פיצה מלבני עם גבינת שמנת, פרוסות נקניקים ובייקון או צמחוני עם גבינה, פטריות ופלפלים קלויים; פלטת גבינות בוטיק לזוג (135 שקלים); גבינות שונות לפי משקל (23-14 שקלים ל-100 גרם); פלטת נקניקיות בוואריות בגריל עם כרוב כבוש, לחמניות ושישה רטבים בהכנה עצמית (135-95 שקלים); צ'וריסו, 350 גרם, מוגש עם כרוב כבוש ותפוח אדמה כפרי (69 שקלים); מבחר בשרים מהמעשנה לצד כרוב ורוטבי הבית, כמו אוסובוקו לבן (75 שקלים), כתף במרינדת בירה (95 שקלים), כנפיים בדבש (55 שקלים), צלעות מקורמלות (110 שקלים); מקרל בעישון חם (65 שקלים); ארוחת גרמניה הקטנה – ארבעה-שישה סוגי נקניקיות ו-1.5 ליטר בירה לבחירה (130 שקלים מתאים לסועד אחד עד שלושה); ארוחת גרמניה הגדולה כוללת 10-8 נקניקיות ו-3 ליטר בירה לבחירה (200 שקלים לשניים-ארבעה סועדים); ארוחת יין רומנטית כוללת ארבע-שש נקניקיות ובקבוק יין לבחירה (200 שקלים לזוג). כל הארוחות כוללות לחמניות, רטבים וכרוב כבוש.

שד' אח"י אילת 21, קרית חיים, שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-12:00, שישי-שבת מ-10:30 עד חצות. טלפון להזמנות: 04-8850033

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר