הכנאפה עם הגבינה הסודית
הכנאפה עם הגבינה הסודית

הגבינה הסודית

רז חלבי חשב תחילה לפתוח רק מקום לכנאפה, אבל אז ראה שיש ביקוש גם לאוכל. הוא פתח את "בסבוסה" שבה הוא מציע, בנוסף לכנאפה עם הגבינה הסודית, אוכל דרוזי ממטבחה של אימו

פורסם בתאריך: 30.6.21 17:25

רז חלבי מדליית אלכרמל, רק בן 25, וכבר הספיק לפתוח חברת משלוחים מצליחה ולמכור אותה, לנסות את מזלו בדובאי, אך ללא הצלחה, משם עבר לאוקראינה, כדי לנסות גם שם משהו שלא צלח, וחזר ארצה.

"כשהגעתי לפה, ישר הסתערתי על המקום ופתחתי את 'בסבוסה' בעיר התחתית", הוא מספר, "תמיד כשישבתי בברים בשוק הטורקי רציתי שיהיה לי מקום לנשנש פיתה דרוזית עם לאבנה ועלי גפן. בעיני זה הנשנוש הכי מושלם עם הבירה. אחרי הבירה, הנשנוש המושלם הוא כנאפה, תמיד זה היה חסר לי. אז החלטתי לפתוח עסק באזור של הברים. בהתחלה חשבתי רק על כנאפה, אבל אז הבנתי שיש ביקוש לאוכל. אני חושב שזה שילוב מדהים – אלכוהול ואוכל דרוזי, ובקרוב מאוד יהיו לנו כל סוגי הבירות, יש ביקוש רב מהלקוחות, ולקוחות, אי אפשר לאכזב אף פעם".

עלי גפן ממולאים ממטבחה של אמא

עלי גפן ממולאים ממטבחה של אמא

אתה מכין את האוכל?

"לא, אמא שלי מכינה את האוכל כל בוקר, ואני מכין את הכנאפה במקום. כרגע אנחנו פתוחים מ-12:00, זה כדי לחוש את האזור, אבל רוב העבודה היא בלילה. אם אגלה שיש ביקוש גם בשעות היום, אפתח מהבוקר, אבל הכיוון נראה יותר ערב ולילה".

 

 

יש ייחוד לכנאפה שלך?

"עד שעליתי על המתכון של הכנאפה לקח לי די הרבה זמן. עשיתי טעימות והשתמשתי עם מלא סוגים של גבינה, עד שעליתי על הגבינה שבה אני משתמש. זו גבינה באמת מיוחדת, ואני לא יכול לספר מאיפה היא מגיעה. זה סודי, אבל באמת מתכון לפנים, עם גלידה טורקית מעל. השאיפה שלי להיות רשת, אני רוצה עוד סניפים בתל אביב".

בבסבוסה תמצאו אוכל דרוזי מהטאבון – מחאמר (20 שקלים); פיתה דרוזית עם לאבנה או שוקולד (20 שקלים); פיצה עם שתי תוספות (25 שקלים); עלי גפן (25/50 שקלים לחצי ק"ג או ק"ג); כנאפה עם פיסטוק (25 שקל) ובתוספת גלידה (30 שקל).

רחוב מכליס משה אהרון 2, שעות פעילות בכל יום 03:00-11:00, טלפון: 052-6306728.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר