אנדרי סוידאן
אנדרי סוידאן

תרבות היין מגיעה לוואדי סאליב

בחודש הבא ייפתח במתחם "הרובע" ברובע האמנים בוואדי סאליב סניף של "ספיישל ריזרב" - מוסד היין והגסטרונומיה של אנדרי סוידאן, שישתרע על יותר מ-200 מ"ר ויכלול מעדנייה, חנות יין מקצועית ומרכז הדרכה לקידום תרבות היין והגסטרונומיה, כולל טעימות

פורסם בתאריך: 2.7.21 00:59

מתחם "הרובע" שנבנה על ידי חברת "גולדן ארט" ברובע האמנים בוואדי סאליב, עומד להתחדש בקרוב במוסד הוותיק והמוכר בחיפה – "ספיישל ריזרב" של אנדרי סוידאן, שהוא מומחה לתרבות היין. הקומפלקס, שישתרע על יותר מ-200 מ"ר בחזית הפונה לקולונדה של המתחם, יכלול מעדנייה, חנות יין מקצועית ומרכז הדרכה לקידום תרבות היין והגסטרונומיה, כולל טעימות. הקומפלקס של סוידאן ברובע, יהפוך להיות הסניף המרכזי, בנוסף לסניף הוותיק והמוכר של "ספיישל ריזרב", שנוסד בשנת 1994 במרכז פנורמה בכרמל.

יינות מבית "ספיישל ריזרב"

יינות מבית "ספיישל ריזרב"

במקום החדש ניתן יהיה למצוא יינות יבוא חדשים מיצרנים אירופאים מובילים, מעדנייה עם גבינות בוטיק משובחות ומוצרי מזון, אותם לא ניתן למצוא בשום מקום אחר, סדרות חדשות של כוסות מבית "רידל", אביזרי יין איכותיים שונים ועוד מוצרים נלווים.

"העיר התחתית היא המקור ההיסטורי של העיר חיפה", מסביר סוידאן, שהוא בן לאחת המשפחות היותר קולינריות בעיר, את הבחירה לפתוח מקום בוואדי סאליב, "את דרכי המסחרית והגסטרונומית התחלתי בעיר התחתית, כך שמבחינתי הפתיחה של הסניף הזה היא סגירת מעגל".

 

 

מתי מתוכננת הפתיחה?

"באוגוסט הקרוב. אני מאמין במקום, שהוא נמצא בתנופת פיתוח וכבר גרות בו מאות משפחות. זה מקום כל כך אותנטי עם שוק הפשפשים האחרון בארץ, עם מרכז אמנות כמו 'הפירמידה', שיהפוך להיות מרכז בילוי מרכזי בעיר".

מנכ"ל חברת "גולדן ארט", שמעון ג'יני: "אנדרי סוידאן הוא אושיה ומותג מקומי מהמעלה הראשונה ואנחנו שמחים שבחר לפתוח את הסניף המרכזי שלו במתחם 'הרובע'. המקום משתלב בצורה מושלמת בווייב של השכונה והעיר התחתית ולכן מתאים למתחם שלנו כמו כפפה ליד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר