"פרש דה מרקט" (צילום: חגית הורנשטיין)
"פרש דה מרקט" (צילום: חגית הורנשטיין)

ישראלי, יווני ואיטלקי נפגשו בביג קריות

מסעדה "פרש דה מרקט" בביג קריות היא מסעדה חלבית כשרה בסגנון ים תיכוני, המציעה תפריט המשלב מנות מהמטבח הישראלי, האיטלקי והיווני לצד חוויית בילוי משותפת לאורך כל היום ועיצוב אורבני. שווה

פורסם בתאריך: 7.7.21 15:53

מסעדת "פרש דה מרקט" בביג קריות נפתחה בעיצומה של המגפה ועבדה לסירוגין בין הסגרים. עכשיו, לאחר שלושה חודשים שהיא עובדת ברצף, החליטו הבעלים לעשות "ריפרש" לתפריט ולדייק אותו. זוהי מסעדה חלבית כשרה בסגנון ים תיכוני המציעה תפריט המשלב מנות מהמטבח הישראלי, האיטלקי והיווני לצד חוויית בילוי משותפת לאורך כל היום ועיצוב אורבני.

המסעדה נמצאת בבעלות קבוצת מסעדות מהמובילה בצפון בראשות אבי פרץ, ספיר ממן והשף אילן ברמלי, שהוא השף המפקח על כל קבוצת המסעדות. זוהי מסעדה שונה ומבודלת מכל מה שמוכר בנוף המקומי, שתפתיע אתכם מהשנייה הראשונה.

מהתפריט של "פרש דה מרקט" (צילום: חגית הורנשטיין)

מהתפריט של "פרש דה מרקט" (צילום: חגית הורנשטיין)

פרץ, שהוא גם הבעלים של חיפה ביץ' קלאב ונירוונה בחוף דדו, אומר: "המסעדה מציעה תפריט עשיר ואיכותי שאותו בדרך כלל מוצאים רק במסעדות שף יוקרתיות במרכז הארץ. אילן ברמלי מחדש כל העת את המנות מתוך רצון לשאוף לחדשנות קולינרית ולחוויית אכילה שלא תמצאו במקום אחר. 'פרש דה מרקט' מתחייבת לפעול בהתאם לתפיסת עולם ערכית. אנו מתחייבים לפעול מתוך אהבה לתחום המזון ואהבה ללקוחות. כחלק מתפיסת עולמנו אנו מתחייבים לספק לכל אורח שלנו חוויית אירוח ובילוי משותף ואיכות קולינרית המבוססת על חומרי הגלם המוקפדים והטריים ביותר".

גולת הכותרת הוא הטאבון, שבו נאפים בצקים מיוחדים, כמו בייגל ענק עם המון שומשום, פוקאצ'ינות פריכות, פוקאצ'ות ממולאות, פיצות לוהטות או סמבוסק סביח ממולא (56-49 שקלים).

 

 

בתפריט העשיר ניתן למצוא מגוון גדול של ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 12:30 (129-31 שקלים לארוחת בוקר זוגית); מבחר סלטים  (68-54 שקלים); פסטות בעבודת יד (69-52 שקלים); דגים (93-71 שקלים); מגוון גדול של מנות ראשונות (55-34 שקלים) וטבעוניות (56-39 שקלים).

מנות לדוגמה: בייגל ענק בטאבון מוגש עם טחינה, לאבנה, לימון כבוש וסלסת עגבניות (36 שקלים); ביצי עין על פוקאצ'ה מוגש עם סלט פועלים, גבינת שמנת, טחינה וסלט טונה (55 שקלים); פטריות צלויות ממולאות בגבינת עיזים עם מוצרלה מעל, מוגש על צזיקי, שמן זית ועשבי תיבול (36 שקלים); סלט בורגול סלק – תערובת חסות, בורגול ובצל ירוק, עם סלקים צלויים וגבינה כחולה (59 שקלים); סלט סלמון אסייתי – נתחי סלמון ושעועית ירוקה מוקפצים ברוטב אסייתי, רצועות פלפל קלוי ואטריות שעועית שקופות, עם שברי בוטנים וכוסברה קצוצה מעל (68 שקלים); מז'וז'ין על ירוקים – פילה דניס צלוי בטאבון עם מריחה של פטנד זיתים שחורים, מוגש על לקט ירוקים של שעועית ירוקה, אפונת גינה ותרד טרי (93 שקלים); פיש אנד צ'יפס (71 שקלים); רוטולו גבינות לוהט – דפי פסטה מגולגלים עם מילוי גבינות, עם רוטב שמנת, פטריות, תרד טרי ומוצרלה (64 שקלים).

מתחם ביג קריות, הסולל 8, ק. אתא, שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-08:00, שישי עד 15:00 ומוצ"ש. טלפון: 04-6300063

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר