ה"אסאי בר" בחנות האורגנית ברוממה (צילום: דף הפייסבוק)
ה"אסאי בר" בחנות האורגנית ברוממה (צילום: דף הפייסבוק)

בשורת האסאי הגיעה לחיפה

אוכל דרוזי, תבשילים הודיים מסורתיים, אסאי ומבחר שייקים. בר סלילת הפך את "החנות האורגנית" ברוממה החדשה למשהו אחר לגמרי. בכל יום שישי יש כאן מסיבה שמחה במיוחד

פורסם בתאריך: 11.7.21 12:21

לפני שנה וחצי רכש בר סלילת את "החנות האורגנית" ברוממה החדשה, לאחר שחזר משהות של שנים רבות בארה"ב. החנות שנוסדה בשנת 1995 סבלה מקשיים, אבל בעזרת המוטו שהוא מאמין בו – רצון, רצינות והתמדה עם תודעת שירות אותה הביא מארה"ב – הצליח להפוך אותה לחנות שוקקת ושמחה. סלילת הכניס בה משב רוח רענן. בימי חמישי ושישי הוא פתח במקום עמדה לאוכל דרוזי, שזוכה להצלחה רבה, ובנוסף, בימי שישי הוא החל לשתף פעולה עם אשפית המטבח ההודי, ג'וטי אור, עם תבשילים הודים מסורתיים.

מזין ובריא. אסאי (צילום: דף הפייסבוק)

מזין ובריא. אסאי (צילום: דף הפייסבוק)

"לפני כשבועיים פתחתי את עמדת האסאי והשייקים", מספר סלילת, "וזה ממש-ממש נחמד, יש פה אווירה מגניבה לאללה. כבר שלושה חודשים שיש פה בימי שישי מסיבה מ-10:00 בבוקר עד 14:30. יש מוזיקה טובה, עשינו פינות ישיבה חמודות ואנשים נהנים".

בוא נדבר על האסאי.

"בארה"ב האסאי נכנס לפני כ-14 שנה והחליף את כל הפרוזן יוגורט. פתאום בא מישהו מברזיל עם האסאי, וכל מי שהייתה לו חנות פרוזן יוגורט פשוט נפל. כדי לא להגיע למצב של פשיטת רגל, הם פתחו סניפים של אסאי. ולמה זה כל כך תפס? משתי סיבות. האחת – כי זה טבעוני, והסיבה השנייה שזו מנה מזינה. האסאי טוב לאנרגיה, עוזר למחלות ולעור הפנים, יש לו סגולות מאוד טובות".

 

 

מה זה בעצם?

"זה סוג של אוכמניה, אותה אנחנו מערבבים עם מנגו, בננה ומיץ תפוחים ללא סוכר. אנחנו עושים מהכל סורבה בצבע סגול, שמים אותו בתחתית קערה ומעליו מוסיפים דברים טריים מהחנות, כמו צ'יה, פשתן, גרנולה, פירות טריים כמו בננה, תפוח ואננס, ומעל הכל מוסיפים שקדים, אגוזים, סילאן וטחינה, כדי ליצור מנה סופר בריאה ויפה. זה וואו".

מנת אסאי עולה 25 שקלים והיא כוללת חמש תוספות. כל תוספת נוספת עולה 2 שקלים.

רחוב אורן 25, רוממה. שעות פתיחה: א'-ה' 19:00-07:00, שישי עד 14:30. טלפון: 04-8256592.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר