בקרוב: "בירה ואוכל". אלכס אדלשטיין
בקרוב: "בירה ואוכל". אלכס אדלשטיין

בקרוב בשוק תלפיות: "מקום קטן ומדליק"

אלכס אדלשטיין, איש חיי הלילה, מי שהיה בעליו של פאב "הדאנק" במשך 19 שנות קיומו, יפתח בקרוב את "בירה ואוכל" - בר של שוק עם כ-30 מקומות ישיבה. בתפריט: כ-10 מנות שמתחלפות כל יום וים של בירה. יהיה מעניין. וגם שמח

פורסם בתאריך: 19.7.21 10:58

כנראה ששנה וחצי של השבתה מאונס בגלל הקורונה היו די והותר עבור אלכס אדלשטיין, איש חיי הלילה, מי שהיה בעליו של פאב "הדאנק" במשך 19 שנות קיומו. בארבע השנים האחרונות מאז ש"הדאנק" נסגר, עבד אדלשטיין ב"מעין הבירה", פתח את הגלגול הראשון של "הברונוז", היה כמה חודשים ב"מכבסה" מעל שוק תלפיות וניהל את ה"קסטרא" בנתנזון. עד ליציאה לחל"ת, זו בעצם שנת השבתון הראשונה שלו זה שנים רבות. ועכשיו, חודשיים לפני שהוא חוגג 50 הוא פותח את "בירה ואוכל", שיהיה בר של שוק, ברחוב יחיאל 7 בשוק תלפיות, עם כ-30 מקומות ישיבה, רובם על הבר.

"עכשיו נמצא הבן אדם שירצה לתת לי את הכבוד לעשות דבר כזה שוב", הוא מסביר, "כי המטרה שלי לבנות עוד מוסד חיפאי. יש לי משקיע, שהוא חבר, שעבד אצלי במשך שלוש שנים, והצטרפה אלינו ג'ין שאמס, שהייתה השפית של 'פונדק הדב', שתהיה אחראית על תפריט א-לה קארט".

איזה סגנון של אוכל?

"אנחנו אמורים להיפגש כדי להחליט איך לדייק את התפריט, אבל בגדול אלו יהיו צלחות קטנות של אוכל המותאם לבירה. הרעיון שיהיו צלחות עוד יותר קטנות, כך שכל מי שמזמין בירה, יקבל משהו קטן ליד. יהיו כ-10 מנות מתחלפות כל יום ויהיה גם תפריט של שש טעימות, שיהיה מעניין".

ובירות מיוחדות או סטנדרטיות?

"בירה מחבית, לאגר בסיסי, יהיו באדוויזר וארבע בירות ישראליות מתחלפות המוחזקות בקירור על מנת שלא יתקלקלו אף פעם. הישראליות המתחלפות יכולות לנוע מ'הרצל', עד 'רמת הגולן', לא אכפת לי, כי הכל הולך".

 

 

מתי אתה מתכנן את הפתיחה?

"ב-1 באוגוסט אפתח להרצה, וכנראה שב-21 באוגוסט תהיה הפתיחה הרשמית או ב-1 בספטמבר, כי זה תאריך טוב להתחיל בו דברים. לא?".

התעסקת רק בחיי לילה?

"זה המקצוע שלי, מה אני יכול לעשות? אני יודע שלא מתייחסים לזה כאל מקצוע, אבל בסדר. נכון, ברמנים כמעט שלא מחזיקים מעמד עד גיל מבוגר, ולי נחמד. אני אפתח מקום קטן ומדליק. פאב צריך להיות אינטימי עם אווירה ומשמעת ברזל מאחורי הבר. ואני לא מתכוון בקטע רע, אלא כדי לדאוג שלא יהיו תקלות ובעיות. בזמנו, בלוגרים מתל אביב שהיו מגיעים לחיפה בקטע של בירות, היו קוראים ל'דאנק' ה'רייך השלישי של חיפה', ואני אוהב את זה. עדיין אין לי חוקים לספר לך, אבל יהיו. בטוח. החוק החמישי כבר קבוע – לא בוחרים שירים. הוא לא משתנה, לגבי השאר נראה מה יהיה, אבל יהיה נחמד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלונה /טל

    מחכה כבר להיות הראשון במקום!
    ברוכים הבאים שיהיה המון בהצלחה!

    במידה ויתאפשר גם הקרנה של האולימפיאדה ומשחקי כדורגל וספורט חשובים יהיה מדליק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר