דובי שיפמן. מי תירק עליו או תשבור לו צלחת על הראש? (צילום: שי אילן)
דובי שיפמן. מי תירק עליו או תשבור לו צלחת על הראש? (צילום: שי אילן)

דובי שיפמן מחזיר לחיים את ג'ק והאפונים

שיפמן, הבעלים של המסעדה הטבעונית אצל דובי ברחוב מסדה ולשעבר הבעלים של מועדון חוות החיות, יפתח במקום הפאב המיתולוגי את מולן רוז' - בר עם אוכל טבעוני. ג'קי רזון יתפקד על תקן של יועץ

פורסם בתאריך: 18.6.17 13:22

כשג'קי רזון פרסם את הפוסט המבשר על סגירתו של הפאב המיתולוגי ג'ק והאפונים הרשת געשה. בפוסט הודיע רזון כי הפאב ינעל את שעריו אחרי חג השבועות, וכך קרה. אבל מסתבר שיש מישהו שהמקום בפינת הרחובות הבנקים ויפו ממש עושה לו את זה, וזהו דובי שיפמן, הבעלים של המסעדה הטבעונית אצל דובי ברחוב מסדה ולשעבר הבעלים של מועדון חוות החיות. אז קבלו את הבעלים החדש של הפאב שייקרא מעכשיו מולן רוז'.

שיפמן, זה באמת קורה?

"המקום יישאר עם אותו הריהוט ועם ג'קי חברי הטוב, שלפחות בהתחלה יעזור וייעץ לגבי מטבח טבעוני למופת שבו יינתן כל הכבוד הראוי לחמרי הגלם. לא יהיו תחליפי בשר וגבינה אלא ירקות וקטניות, תוך הקפדה על איכות ועל טיפול ראוי בחומרי הגלם. יהיו כמה שפחות מוצרים תעשייתיים. מעבר לכך, אופי המקום יהיה קברטי. כלומר ייתכן שתתרחש סיטואציה שבה על אף השירות המדהים, האוכל המעולה ומה לא, פתאום המלצרית החיננית תתכעס על בעל הבית הטבעוני, הזקן, הדוחה והסוטה, ותירק עליו או תוריד לו צלחת עם אוכל על הראש. זה לא יקרה הרבה, רק מעת לעת. המקום ייקרא מולן רוז' כמחווה לעולם הקברט והדקדנס של פריז בשלהי המאה ה-19".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר