רוסלנה רודינה. באמת צריכה מנחה גברי לידה? (צילום: מיכה לובנטון)
רוסלנה רודינה. באמת צריכה מנחה גברי לידה? (צילום: מיכה לובנטון)

חשיפה: רוסלנה רודינה תנחה את תחרות נער ונערת השנה

בת זוגו לשעבר של אייל גולן, שהפכה בעצמה לסלב, תנחה את האירוע שיתקיים ב-14 בספטמבר במתחם קסטרא. יש לכם הצעות לתפקיד המנחה הגברי?

פורסם בתאריך: 25.7.17 13:55

כפי שסיפרנו מזמן, תחרות נער ונערת השנה של חיפה והצפון תתקיים ב-14 בספטמבר בקניון קסטרא, כאשר 27 מתמודדים ומתמודדות יעלו על המסלול וינסו לזכות בתואר הנחשק שעשוי להקפיץ את קריירת הדוגמנות שלהם. כדי שהתחרות תמשוך את תשומת לבה של התקשורת, בהפקה בראשותה של זאזא כהן עובדים סביב השעון כדי להביא פיגורות נוצצות שיאיישו את תפקידי המפתח באירוע. ומכיוון שהתחרות היא בחסות סוכנות יולי סוכם שמנחת הערב תהיה לא אחרת מאשר רוסלנה רודינה – שם חם בעולם הסלבס, בעיקר מאז פרידתה מהזמר אייל גולן. משבצת המנחה הגברי, למי שמעוניין, עדיין לא אוישה.

מנכ"ל סוכנות יולי זיוה מיכאל, למה דווקא רודינה?

"רוסלנה אוהבת מאד אופנה ואירועים והיא גם מנחה אירועים. היא עושה הרבה תפקידים בטלוויזיה ואוהבת גם את הבמה הן כשחקנית והן כמנחה. זה חלק מהעבודה שלה. היא נהייתה טאלנטית, אז היא עושה גם אירועים. היא מתחברת מאוד לכל עולם היופי כי הרי באה מדוגמנות. זאת הבחירה האידיאלית".

כהן, חשיפה לצפון?

"התחרות השנה עולה על כל התחרויות הקודמות בכל פרמטר אפשרי. זו התחרות הגדולה ביותר אי פעם עם 27 משתתפים, וכבר בשלב האודישנים הבנו שיש לנו נבחרת חזקה שתגיע רחוק. קיבלנו מסוכנות יולי חיזוק משמעותי בדמותה של רודינה שהיא מולטי טאלנט, ואין מאושרת ממני. עכשיו נותר להצמיד לה מנחה גברי אשר ישלים אותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר